Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7+4. Har fortalt til leder på jobb og et par stykk til der, men ellers ingen.

Tenkte å fortelle til foreldre i morgen, siden mamma alltid har sagt at jeg må fortelle med en gang jeg blir gravid, så hun kan være med på både opp- og nedturer:)

Og imorgen er det jo morsdag, så tenkte det ville være en fin gave.

Hva tenker dere? Er det for tidlig å fortelle? Ser at mange velger å vente til 12 uke...

Og mens jeg først skriver; noen som har en fin oppskrift på babyteppe?:) Har prøvd å kikke litt på nettet, men syns det er vanskelig å finne noe..

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres ut som en fantastisk morsdagsgave =)

Jeg kommer heller ikke til å vente til 12 uker, det er jo lenge! Tenker sånn at familien min ville jo uansett fått vite det hvis noe skulle skje, og da tenker jeg at det er fint at de vet det fra før og kan være støtte for oss... Har allerede fortalt det til bestevenninnen min, for hun ventet på det og ville fisket det opp uansett. Familien blir neste, men ikke helt ennå, jeg er bare 4+5.. En annen ting er når man skal offentliggjøre det for resten av verden, det vil jeg iallefall ikke gjøre før UL.

Men interessert i hva andre mener om dette???

Skrevet

nøstebarn skal ha fine oppskrifter:)

Skrevet

Jeg er bare 5 + 3.. Har fortalt det til sjefen på jobb, nærmeste familie og mi bestevenninne og hans bestevenn. Resten får vite det ca i uke 12.. tror jeg ville hatt problemer med å vente helt til første ordinøre ul med å fortelle.. det er alt for lenge å vente. Holder jo på å sprekke her! Syns det er vanskelig å ikke røpe meg nå jeg. De som jeg har fortalt det til er mennesker jeg gjerne ville hatt rundt meg om ting ikke skulle gått bra, så synes ikke det gjør noe.. litt tryggere på en måte. Så slipper sambo å være den eneste som hører på bekymringene mine ;)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Vi fortalte det til mamma og svigers(søsken) idag.

Er 5+1.

ALDRI om vi hadde klart å vente til uke 12! :-P

Samboer var veldig opptatt av hva alle andre gjør mtp tidspunkt,men som jeg sa til ham- jeg bryr meg ikke om hva alle andre gjør,men vi må gjøre det som føles riktig for oss. ;)

Siden jeg må fortelle det på jobb nå imorgen,så synest vi det var på sin plass at de nærmeste visste det også. ;)

Og vi HAR jo holdt det hemmelig i en hel UKE,bare for å pakke det inn i morsdagsgave. :)

Skrevet

Du har det ganske likt som meg *nøtta*. Er også 5+1 og har fortalt det til mamma, søster og svigers. Dessuten har jeg sagt det til sjefen min og en til på jobb. Jobber i bhg, så greit at noen vet hvordan tingenes tilstand er. Da er det noen som kan tilrettelegge litt "usynlig" for meg ;)

Min kjære var også veldig opptatt av at man ikke "skal" vente før uke 12, og hadde tenkt å vente til påske før familien hans fikk vite noe. Men jeg fikk "overtalt" ham til å si det til foreldrene. Er helt enig i at man må gjøre det som føles riktig for en selv. Å vente til 12. uke er lenge for den nærmeste familie synes jeg. Går det galt så er det ikke noe å gjøre med, men da kan man få støtte av familien hvis de vet det.

Resten av verden må nok vente lenger ja ;)

Skrevet

Er nok mange mannfolk som tenker at de må vente like lenge med å fortelle som vennene hans. Men greia er jo at, ihvertfall min mann, ikke aner når de sa det til foreldrene sine. Hehe.. Han er veldig sånn at vi ikke skal gjøre ting anerledes. F.eks. i forhold til undersøkelsene. Jeg vil gjerne at han er med på alle. "Men er det normalt at faren er med på annet enn UL da?" Så har klart å overtale han til å ihvertfall å være med på første undersøkelse 15. mars, så håper jeg han får blod på tann g er med på de andre og;)

Vi fortalte det forresten igår til foreldrene våre. Verdens beste morsgave sa mamma:) Og etterpå fikk jeg melding av pappa hvor han skrev at det var den beste nyheten han hadde fått siden jeg ble født:) Ble litt rørt av det ja:)

Men resten må vente til etter første kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...