Gå til innhold

Ok at mannen reiser på gutteturer til utlandet 3-4 ganger i året?

Anbefalte innlegg

Da snakker vi langhelger.

Vi ville uansett ikke reist sammen, da jeg ikke vil at vi begge skal være borte fra ungene når de er så små. Vi reiser på familieferie 1-2 ganger per år.

Han bruker av egne penger. Dvs han bruker like mye penger som jeg bruker på klær og fjas.

Selv reiser jeg ikke på jenteturer til utlandet nå, da jeg ikke orker å reise fra barna, men ønsker å gjøre det når de blir eldre.

Jeg tenker egentlig at det er greit, men merker at andre reagerer.

Fortsetter under...

Jeg ville ikke ha problemer med det.

Min samboer reiser og på gutteturer som intresserer han. Jeg tror det er sunt i ett forhold, at man opplever litt utenom husets 4 vegger.

Så passer han barna mens jeg gjør ting med venninner.

Hvis du syns det er greit, da syns jeg det er greit!

Kjempeflott hvis dere er flinke til å gi hverandre frihet (håper han gir deg friheten til å reise på jentetur like mye?).

J

Tja, jeg hadde nok blitt veldig misunnelig hvis han skulle dratt på langhelger til utlandet flere ganger i året. Hadde nok slitt bra med å holde misunnelsen skjult hvis de skulle ha reist til kule plasser, mens jeg sitter hjemme alene som en idiot med barna :) Men heldigvis har jeg en mann som ikke reiser på gutteturer... *phuh*

Men hadde ikke vært redd for utroskap, at de skulle komme opp i bråk, eller lignende. Hvis det var det du tenkte på?

Annonse

Så bra at du syns det er greit, da er det jo ingen problem! Selv er jeg i overkant paranoid og hadde nok begynt å tenke på alt han KUNNE finne på å gjøre på disse turene, så jeg hadde ikke likt det... Men skulle ønske jeg syntes slike ting var ok..! Liker IKKE å være sjalu.....:-/

Hadde blitt mer forbannet over pengene han brukte på det. Og du må da bruke mye penger på klær?. En utendlanstur MED MORO er ikke akkurat billig.

Men så har nå jeg en gammeldags mentalitet om at vi betaler ned huset først og så skeier vi ut. Så huset er nedbetalt og hytte på vei!

Men smaken er som baken...

har dere råd og det er greit for deg (og barna) så ser jeg ikke noe problem med det.

Dersom du hadde hatt et problem med det eller barna begynte å reagere på at pappa er mye borte så ville jeg kanskje ha vurdert å be ham å redusere antallet turer...

Annonse

Tja, har man lyst har man lov:-)

Jeg sender mannen min avgårde nå om noen uker, syns det er bra at man får litt alenetid og mulighet for andre saker enn bleieskift og barnemas! Jeg nyter å ha leiligheten for meg selv, på kvelden kan jeg spise pizza og se på filmer jeg selv kan bestemme, hehe!

Jeg fikk dratt på jentetur til London for noen måneder siden, dette må jo gå begge veier;)

Jeg tror alle forhold har godt av å la den andre få litt frihet, man kommer tilbake med godt humør og ny giv! (gaver får jeg også, hihi)

Tror virkelig ikke at barna merker om pappan (eller mamman) er borte noen få helger i året!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...