Lille diamant Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Hadde dere like ømme pupper i alle graviditetene, eller merket dere mindre til dette symptomet etter første graviditet? Har vært gravid en gang, og da hadde jeg kjempe ømme pupper...men så leste jeg på babyverden at man ofte ikke har like ømme pupper ved neste graviditet pga at da er brystene ferdig utviklet pga tidligere svangerskap. Hører til på bli gravid, så er bare inne å sniker hos dere heldige damer ;o) Håper noen vil svare
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 hei. Jeg hadde litt ømme uper da jeg gikk med første,men ikke i det hele tatt med nr 2.. Nå venter jeg nr 3, og har SUPER ømme pupper. Så..vet ikke helt hva jeg skal svare deg hær jeg..brystene mine er vist ikke ferdig utviklet ennå da:P
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Har aldri hatt ømme pupper jeg, verken denne gang eller forrige;)
..snøklokke.. Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Tror det der er ulikt fra sv skap til sv skap, akkurat som kvalmen!
MammaTilToTette + spire Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Jeg hadde ømme pupper første svangerskap,men denne gangen har jeg ikke merket noe til det-enda hvertfall!! Eneste jeg merker er at brystvortene er såre,og det gjør ammingen litt smertefull nå..
mamsen & guttaboys Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 jeg hadde ikke spesielt ømme pupper med første mann, men denne gangen er de kjempe ømme... så det er vel noe med det at ingen svangerskap er like....
Lille diamant Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2010 Tusen takk for så mange svar Veeldig takknemlig! Ja jeg får vel bare vente å se da (akkurat som jeg har noe valg)..har spottet før ikm for første gang, og ingen tegn til TR. Har ikm imorgen, eller mandag..og magen har sett gravid ut siden EL Så jammen kan man lure på hva som skjer! Men har ikke særlig ømme pupper, så derfor jeg spør dere. Lykke til med graviditen alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå