♥JanuarMamma♥ Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Dere som har erfaring med brystpumper, hvilken type/merke anbefaler dere?
Mor Løvehjerte Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Jeg brukte enelektrisk som heter Medela Swing. Den har fått god kritikk.
snillemamma1 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Selger de den på vanlig apotek feks?
blomstre Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Alle alliance apotek skal ha eller skal kunne bestille alle medelapumper :-)
hodeskulderkne Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Tips: sjekk også muligheten for å leie. Jeg fikk tips på helsestasjonen om utleier lokalt her, (vet også at noen helsestasjoner driver med utleie selv ). Da leier du selve pumpen, men må av hygieniske årsaker kjøpe slanger og de delene som er i kontakt med brystet/melken. Lykke til!
MissMe*med*lillegutt Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har en eletrisk Philips Avent De jeg kjenner som har samme skryter veldig av den Jeg har bare fått prøvd den litt i 2uker og den virker veldig grei Men jeg kan ikke amme likevel, så jeg skal selge min brystpumpe. Så si ifra hvis du (eller andre) skulle være interessert:) Kostet 1200kr ny, selges for 700kr (+ evt frakt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå