Gå til innhold

Brystreduskajon !1Erfaringer ??

ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok brystreduskjon januar 2009.

det jeg lurer på er om nå som jeg er gravid igjenn om de kommer til og bli store igjenn ? han som oppererte meg sa at de ikke kom til og bli det, men er det noen som har tatt brystreduskjon som har erfaring ??

Fortsetter under...

Skrevet

Mine har nå blitt større for hvert svangerskap tross reduksjon i 1999, og det er ikke fordi jeg har gått opp ellers, det har jeg nemlig ikke. Kommer jo litt an på om de fjernet mye kjertelvev, da.

Skrevet

kan jeg spørre hvordan ammingen fungerer etter en slik reduksjon? mine bryster er store fra før av,men nå som jeg er førstegangsgravid er de enorme,og det er jo greit nok, men jeg tenker seriøst å redusere dem etter amming men kanskje bør man vente til man er ferdig med barn??

Skrevet

Sikkert lurt å vente, jeg trodde ikke jeg skulle ha barn da jeg reduserte (var 25 år da) men kirurgen valgte uansett å gjøre det han kalte en "kjertelbevarende" operasjon. Han kuttet så lite han kunne i brystvorte og melkeganger og fjernet stort sett bare ytterkantene, men jeg merker likevel at melkegangene på venstre pupp ikke fungerer 100%. Har et stort felt som ikke har blitt tømt begge gangene jeg har begynt amming, det har vært bra vondt kan du tro! men selve ammingen har gått bra, den, jeg har brukt syntocinon for å stimulere utdrivningsrefleksen (det er visst også vanlig at vi med store pupper kan slite med den) og har fullammet to så langt.

Uansett utrolig fornøyd med operasjonen og håper å få redusert på nytt om noen år når jeg er ferdig med barn og amming:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...