Gå til innhold

Bor ikke i Oslo og lurer på om noen vet ca hvor lang tid det tar å gå fra Oslo S til Lambertseter? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er forholdsvis langt og oppover. Antar det er lettest å gå via Middelalderparken og opp forbi Sjømannsskolen. Jeg ville tatt trikken pga mye trafikk opp der . Antar du vil bruke 1 time (jeg har bare syklet den veien, ikke gått).

Øhh? Har noen anbefalt deg å gå den strekningen? Det er ganske langt!

Da må du vel gå gjennom gamlebyen, langs fjorden til Norstrand opp opp opp mange bakker og innover der? 3-4 timer?

Anbefaler T-bane Oslo s- Lambertseter, ca 15 minutter :-)

Det er langt... men sikkert en fin tur oppover bakkene :P

Hadde heller tatt trikk 18 eller 19 og gått av der mannen sier "neste stopp er Lambertseter".

Annonse

Det er 7 km å gå og oppoverbakker.

Linje 4 kjører fra Jernbanetorget til Lambertseter på snaut 20 min.

Sjekk trafikanten.no, de har et kort så du kan se hvor du i tilfelle skal gå.

God tur ..

Hvis du går inn på kartet på gulesider.no, så kan du skrive inn adressen du ønsker å starte fra og adressen du skal til, så får du både veibeskrivelse og avstand oppgitt.

Som de andre skriver her - jeg ville ikke anbefalt å gå den strekningen. Veldig greit med tbanen - hopp på bane fire(Bergkrystallen) på Jernbanetorget/Oslo S og hopp av på Lambertseter stasjon - de nye banene har et display i hver vogn som viser navnet på neste stasjon.

http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Jernbanetorget+1,+0154+Oslo,+Norway+(Oslo+S)&daddr=Norway+(Lambertseter)&hl=no&geocode=FQkqkgMdXQikACHnm9S_1uHGNSnDuhH1iW5BRjGtUT15QzR1rw%3BFSt-kQMdgMukACHPllg1bBJ70g&mra=cc&dirflg=w&sll=59.885664,10.774498&sspn=0.060203,0.153637&ie=UTF8&z=13

google beregner 1 time og 35 min. Med mindre det var trimmen du skulle ha anbefaler jeg å ta banen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...