Gå til innhold

Mammadalt på overnatting?

Anbefalte innlegg

Har en liten jente på 9 mnd som er veldig mammadalt, hun griner når hun ikke ser meg og henger som regel i buksekanten. Jeg har prøvd siden hun ble født at pappaen skal være like mye med hun, slik at dette ikke skjer...

Jeg blir rett og slett sprø til tider, jeg føler ikke jeg gjør noe annet enn å bære og bære. Jeg vet det er en periode og at det blir bedre :)

Nå vil Farmoren ha henne på overnatting i natt, passer veldig bra siden jeg skal kjøre langt i morgen tidlig å hente storebroren så da skal farmoren uansett passe henne! Da kan hun like godt være der fra i dag til i morgen tenker jeg, men er dette dumt siden hun er sååå mammadalt? Jeg tenker hun har godt av å være med andre voksenpersoner enn kun meg og pappaen, hun kjenner de forresten godt :) Hadde vært godt med en aleine hjemme kveld også.. men alt for barna selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141430641-mammadalt-p%C3%A5-overnatting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at etter en liten stund med andre trygge voksne, så roer barna seg. La henne være med farmor litt på ettermiddagen i dag også, så vil hun nok synes at det er trygt det også.

Er det langt fra farmor til deg? Blir det helt krise ved leggetid, så får du heller komme å hjelpe til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...