Sjokoladebanan Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Har så lyst til å lage noe godt til i kveld, men klarer ikke å tenke ut noe kreativt i det heletatt. Har dere noen gode tips?
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Herlighet, her har jeg ikke rukket å tenke hva vi skal ha til frokost engang... Lenge leve impulsiviteten ) Men, det er lørdag...biff? Hjemmelaga pizza? En knallgod tykk suppe, marinert kylling, stekt kylling......??
melkekua™ Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Her blir det hjemmelaget pizza, vi er ganske faste på lørdagen mtp mat ja hehe.
lillepixie Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Hva med stekte kyllingfileter, ovnsbakte søtpoteter, bakte tomater, litt stekt blandet sopp med en herlig kantarellsaus?
Renate :-) Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Hjemmelaget suppe her..masse gode grønsaker og litt kjøttrester med ferske rundstykker til...
Sjokoladebanan Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2010 huff jeg har enda ikke funnet ut hva jeg vil ha :-( var på butikken, i laaang tid, og bare så i hyllene, uten å komme på noe som helst. :-/ Men jeg fant søndagsmiddagen da. Det blir skinkestek :-)
Lillesnuppis Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Her er noe vi er veldig glad i. Steker svinefile i små biter. ( salte, peppre og paprikapulver) Skek løk og paprika i biter. Stekes hver for seg. Da alt er ferdig stekt blander du det sammen. Varmes i stekepanna eller kan varmes i en kjele. Deler opp poteter i biter. Kokes Smør en ildfast form med smør. Hell over potetene, salt pepper og paprika pulver over. settes i ovnen til dem blir gyldene. Eller du kan ha gratinerte, bakt potet eller pommes frites Ha salat og en god saus ved siden av ( Vi blander knorr sin kylling og berne saus)
#Ariadne# Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 lasagne, salat og hvitloksbaguetter her i dag. i morgen skal vi ha fylt parika. det er ogsaa veldig godt.. med hjemmelaget potetmos..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå