Gå til innhold

Hva i all verden skal jeg ha til middag i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å lage noe godt til i kveld, men klarer ikke å tenke ut noe kreativt i det heletatt.

Har dere noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Herlighet, her har jeg ikke rukket å tenke hva vi skal ha til frokost engang... Lenge leve impulsiviteten :o)

Men, det er lørdag...biff? Hjemmelaga pizza? En knallgod tykk suppe, marinert kylling, stekt kylling......??

Skrevet

Her blir det hjemmelaget pizza, vi er ganske faste på lørdagen mtp mat ja hehe.

Skrevet

Hva med stekte kyllingfileter, ovnsbakte søtpoteter, bakte tomater, litt stekt blandet sopp med en herlig kantarellsaus?

Skrevet

Hjemmelaget suppe her..masse gode grønsaker og litt kjøttrester med ferske rundstykker til...

Skrevet

huff jeg har enda ikke funnet ut hva jeg vil ha :-( var på butikken, i laaang tid, og bare så i hyllene, uten å komme på noe som helst. :-/

Men jeg fant søndagsmiddagen da. Det blir skinkestek :-)

Skrevet

Her er noe vi er veldig glad i.

Steker svinefile i små biter. ( salte, peppre og paprikapulver)

Skek løk og paprika i biter. Stekes hver for seg. Da alt er ferdig stekt blander du det sammen. Varmes i stekepanna eller kan varmes i en kjele.

Deler opp poteter i biter. Kokes

Smør en ildfast form med smør. Hell over potetene, salt pepper og paprika pulver over. settes i ovnen til dem blir gyldene.

Eller du kan ha gratinerte, bakt potet eller pommes frites

Ha salat og en god saus ved siden av ( Vi blander knorr sin kylling og berne saus)

Skrevet

lasagne, salat og hvitloksbaguetter her i dag.

i morgen skal vi ha fylt parika. det er ogsaa veldig godt.. med hjemmelaget potetmos..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...