Gå til innhold

en navn lek hva heter dine barn og hva syndes du om navnene over....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ingen barn, enda. Men navnevalget er klart, det blir Victoria eller Ulrik. Så tror det eller ei, men jeg ELSKER navnet på jenta di:) Liker Sander og Emil også veldig godt, men litt mye brukt for min smak tror jeg?

Lovise/Anne/Marie er alle klassiske, pene navn.

Lars/Jørgen/Håvard er også i denne sjangeren. Flere av navnene er brukt både av min generasjon og foreldregenerasjonen. Jeg for min del liker litt mer spesielle navn.

Min jente heter Alma:)

Annonse

Annonse

Mine heter Markus, Daniel og Liam. Jenta i magen har ikke fått navn enda, men jeg liker godt Aimee(Amy) men mannen uenig.

Såg det var ei som skulle kalle gutten sin for Liam:) Jeg elsker de navne:) Emilie er også et veldig fint navn.

Lur tråd, får ideer :)

har alltid likt markus,men syntes det ble for populært, daniel også:) liam er stilig! jenta mi heter Adine;)

Tenker på Maia eller Mathea neste gang hvis det blir jente..

Enig i at Markus og Daniel er fine navn, men litt for populære for min del. Liam er grusomt!

Adine synes jeg er ok.

Maia liker jeg ikke noe særlig, men Mathea er veldig fint!

Sønnen min heter Emrik :)

Elsker navnet Teo- men ville dog skrevet det med h- som i Theo ;) Ville brukt det selv om ikke familie hadde brukt det...

Mine 2 heter Sandra og Saxe.... Og i magen ligger en.... gutt eller jente som vi får møte om en 2-3 ukers tid ;)

Sander er kjempe fint :-) Vi hadde det som alternativ hvis vi fikk gutt. Lucas og Tomine er helt greie navn, men ville aldri valgt dem selv. For meg er Theo et kallenavn for Theodor (som jeg syns er veldig fint).

Jenta mi heter Tuva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...