Iselilja Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Har så lyst til å ta med barna på sparktur i dette fantastiske vinterværet, og snille mamma'n min ringte i dag og sa at de gjerne ville kjøpe to sparker til oss! Er det noen som vet om sportsbutikker e.l. som fører sparker? *vil ut på tur*
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Googlet og denne linken kom opp, De selger og Sender sparker http://www.sommerbutikken.no/spark-prod.htm
Iselilja Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2010 Takk, jeg så den, men skulle helst ha hatt sparkene i dag Kan jo ringe å spørre om jeg kan hente der i dag...
melkekua™ Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Mange i Oslo, en på Mosseporten. Ring og hør hvor de har spark så det ikke blir bomtur.
Iselilja Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2010 Tusen takk alle sammen! Har tatt en skikkelig ringerunde, og funnet ut at Maxbo(!) er tingen. Nå blir det tur i finværet
Gjest Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 For å være nysgjerrig,hvor mye kostet de på Maxbo?
Iselilja Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2010 Vi hadde skikkelig flaks De hadde bare juniorsparker igjen, men disse var til halv pris (ca 450 kr). Så nå er barna her fornøyde, og ræser rundt på hver sin splitter nye spark. (Dette er gode, gammeldagse sparker av samme merke som vi hadde hjemme da vi var små)
Ksenia & Anjem Skrevet 13. februar 2010 #10 Skrevet 13. februar 2010 så morro husker mamma hadde meg på spark da jeg var liten
Iselilja Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 13. februar 2010 Å, ja! Jeg har også mange gode sparkminner Det er derfor jeg vil at barna skal få det, selv om vi bor på Sør-Østlandet, og det er få vintre som er så gode som denne. Håper på å få tak i voksenspark også, og kanske en komse som minstemann kan bruke neste vinter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå