Gå til innhold

Hvor på Østlandet (hest Follo/Østfold, evt Oslo) kan jeg få kjøpt en god gammeldags sparkstøtting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å ta med barna på sparktur i dette fantastiske vinterværet, og snille mamma'n min ringte i dag og sa at de gjerne ville kjøpe to sparker til oss!

Er det noen som vet om sportsbutikker e.l. som fører sparker?

*vil ut på tur*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, jeg så den, men skulle helst ha hatt sparkene i dag :)

Kan jo ringe å spørre om jeg kan hente der i dag...

Skrevet

Mange i Oslo, en på Mosseporten. Ring og hør hvor de har spark så det ikke blir bomtur.

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Har tatt en skikkelig ringerunde, og funnet ut at Maxbo(!) er tingen. Nå blir det tur i finværet :)

Skrevet

Vi hadde skikkelig flaks :) De hadde bare juniorsparker igjen, men disse var til halv pris (ca 450 kr). Så nå er barna her fornøyde, og ræser rundt på hver sin splitter nye spark. (Dette er gode, gammeldagse sparker av samme merke som vi hadde hjemme da vi var små)

Skrevet

så morro :) husker mamma hadde meg på spark da jeg var liten

Skrevet

Å, ja! Jeg har også mange gode sparkminner :) Det er derfor jeg vil at barna skal få det, selv om vi bor på Sør-Østlandet, og det er få vintre som er så gode som denne. Håper på å få tak i voksenspark også, og kanske en komse som minstemann kan bruke neste vinter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...