Gå til innhold

Hva tenker dere om foreldrene til Maya Olivia?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spennede å høre

.Ble inspirert av ett annet innlegg:)

Fortsetter under...

Skrevet

Det å skrive Maya i stedet for Maja viser at du/dere ønsker å være spesielle

Tenker at du er under 30, har max videregående utdanning og bor i tettbygd strøk.

Umulig å si noe om barnefar, det er oftest mor som har siste ordet når det gjelder navn.

Skrevet

På grunnlag av at mor til Maya Olivia gidder å bry seg med hva andre mener om navnet, så tenker jeg at de er jævlig irriterende og selvopptatte!!!

Skrevet

Mor er prostituert i Oslo. Far er narkoman i Nygårdsparken i Bergen. Maya Olivia bor i fosterhjem og ser mor 4 ganger i året med barnevernet tilstede.

Skrevet

Ingen grunn til å bli ekkel 10:18, det var jo et ganske rett fram spørsmål.

Skrevet

Ja, og jeg svarte hva jeg tenkte om foreldrene ut i fra opplysningene jeg fikk - et rett fram svar:-)

Annonse

Skrevet

Herlighet for noen svar da... er det vokse folk som skriver sånt? Det er vel lov å spørre om dette, akkurat som at det er greit å spørre uendelige samlivsspørsmål, svigermorspørsmål etc..selv om det finnes forum øremerket disse temaene også..

Uansett, til spørsmålet. Jeg liker både Maya og Olivia. Liker Maja/Maia bedre, tenker kanskje at de som velger Maya er litt yngre. Olivia er også fint. Ville valgt de hver for seg da.

Skrevet

Jeg syns Maya Olivia var et veldig fint navn jeg :)

Foreldrene hennes har nok brukt god tid på å finne det perfekte navnet til sin lille jente :)

Skrevet

Syns faktisk det er litt morsomt når folk skriver noe annet enn størrelse på tettsted og alder på foreldre... uansett blir det bare vill tipping når HI spør hva ukjente tenker om henne og barnefar basert på navn til barnet. De kan bo hvor som helst, være lege eller sprøytenarkoman - ingen vet! Stiller du tøysete spørsmål, må du godta tøysete svar:-D

Skrevet

Synes Maya er mye finere enn Maja. Blir jo som å kalle Marie for Marje omtrent det.

Jeg er ikke veldig ung, har god utdannelse, hus, bil og ikke - narkoman mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...