Gå til innhold

Over IKM men negativ test.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hehe det er kanskje like greit Cornetta ;-) men jeg blir litt gal av å ikke vite også...Nå angrer jeg på at jeg brukte den ene testen FØR ikm :-P

Masse lykke til med ny test i morgen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er iallefall ikke gravid.. Fikk desverre TR den 16. 3 dager over tiden. Blir så lei meg...gang på gang. Begynner å miste troen på at jeg noen gang skal klare det.

Håper noen av dere andre er gavide i d minste:)

Skrevet

Slenger meg på her jeg også. Er på dag 36, ingen TR og negativ test. Sånn billigstrimmel test.. Normalt kommer TR rundt dag 31, så ca. 5 dager på overtid nå. Frustrert!

Jeg tenkte at det måtte være noe galt med billigtesten (den lå jo i postkassa i 5 minusgrader..!). Så jeg lurte på å ta en CB test.. Er jo lov å håpe ;)

Skrevet

Jeg tror at tr endelig er i anmarsj, hadde bittelitt farget utflod i gå. Skulle jo selvfølgelig helst vært gravid, men med negative tester har jeg innsett at det er tr jeg venter på..

Skrevet

jeg har ikke fått TR ennå... synes det er så rart, men nå har jeg ikke testet siden ikm på mandag, men føler meg ikke spesiellt gravid. får nok testet på søndag eller mandag hvis ikke TR dukker opp innen den tid.

noe som er litt rart er at jeg har hatt el-lignende slim siden dagen før ikm, og har det fortsatt... noen andre som har opplevd lignende?

Skrevet

hei hei:) jeg har hatt el lignende slim siden jeg testet pos el 30 jan,hadde ikm 12 feb men ingen tr og neg graviditetstest.

Skrevet

Vi får håpe at det er en positiv ting da STA :-) jeg googlet det og fant ut at det er mange som har el-lignende slim når de er gravide!

Så krysser fingrene for oss =)

Skrevet

ingen tegn til TR her enda...men nå har jeg vært kvalm siden i går ettermiddag, og har masse mensmurringer.. så blir spennende å se hva som skjer.

hvordan går det med dere andre? :-)

Skrevet

Henger meg på her jeg... Hadde IKM i går og negativ test i dag tidlig med CBpluss. Har ikke noen tegn til at tanta skal komme heller.

Hvilke tester bruker dere???

Skrevet

jeg bruker fra www.billige-tester.no, tror at de skal være helt greie, også er de jo billige da ;-)

Skrevet

Okei, tror jeg må begynne å bestille derfra og det kan jo hende at man blir fattig av å kjøpe disse på apoteket hele tiden. De er jo så dyre.

Skrevet

Er på min 9 dag over ikm,blir så frustrert. Er så redd for at jeg har mistet mensen pga av at jeg ''tenker'' for mye på det å bli gravid. Tenker jo selvsakt på det men er jo ikke helt gal:P

Tror dere det er noe håp?:)

Skrevet

Har også vært inne på tanken på at jeg kan ha ''mistet'' mensen, akkurat nå når denbegynte å bli så bra og stabil etter mye frustrasjon i 2009, siden det gikk ett år til jeg fikk den etter jeg sluttet på pillen.

Håper at der kommer en positiv test hos oss, hvis ikke så kan det jo hende at mensen bare er forsjøvet en uke (for min del da)

Krysser fingrene for at der sitter en spire.

Skrevet

jeg tror også at jeg har utsatt mensen pga jeg har tenkt så inderlig på dette.var 8 dager over ikm i går,og i natt da kom den med et brak:(

satser på de billige el testene jeg også.så bare håper jeg at det klaffer neste gang...

lykke til!

Skrevet

Nå har jeg bestilt de billigtestene.

Skrevet

Testet med CB igår men negativ den også. Ca en uke siden jeg trodde TR skulle ha kommet. Pleier ikke gå over tiden heller.. Forstår ingenting jeg!

Skrevet

Hei Stinelill

Ikke for å gi der falske forhåpninger men jeg snakkent med noen inne på 1.trimester-forumet og de sa de hadde hørt at det hadde gått 2 uker over IKM før der dukket oppen positiv test. Så der kan jo være håp.

Eller...

At EL har vært litt senere enn normalt slik at IKM er senere enn først anntatt.

Eller at man tenker så mye på å bli gravid at det blir tull i syklusen.

Krysser fingrene for at det ikke er det siste.

Lykke til.

Skrevet

Ja får bare krysse fingrene, vente og se hva som skjer..

Blir gal av å vente! ;)

Skrevet

OI OI OI. Der kom tanta for fullt.... da blit det en pp til i hvertfall.

Skrevet

11 dager over ikm og ingen TR:/ Hva kan det være tro?Blir gaaal.

Har mens murringer men det har jeg hatt siden jeg testet pos EL 30 jan. Små kvalm,halsbrann,stikkinger nederst i magen,trøtt,sulten,akkurat som den første graviditetn min. Har ikke testet siden 20 feb(negativ) skal teste igjen torsdag pga at jeg er bortreist. Tror dere det fortsatt kan være håp? det er vel en liten sjangse for ikke sant?? Har symtomer men følre meg egentlig ikke gravid:/

Skrevet

Krysser fingrene for deg, STA! Høres jo ut som du er gravid?

Nå har endelig TR kommet, på CD 46 :-O Unner ingen å vente på den så lenge som meg (vet det er flere som har måttet vente enda lengre :-P), håper virkelig neste syklus blir "normal". Må vel nesten bare regne med det når jeg har gått på pillen i noen år, men var liksom så stabilt før jeg begynte på pillen, så hadde håpa den skulle være det nå også...

Skrevet

Off,hva vi må gjennom!!!..vel her er min situasjon:

Vi har "øvd" oss litt nå...så det har endt med den rareste syklusen ever! Jeg har hatt brunlig menstruasjon (sånn typisk slutten av mensen greie ), i ca 9 dager nå, og er 15DPO

Jeg har ikke gått på prevensjon på 10 år, så har ikke noe med det å gjøre.

Prøver å finne en logisk forklaring til alt dette så skjer me kroppen, men neida..

(Har ikke tatt en test i dag, (var tom), men testet neg i går morges.

Noen gode ord? Tips, råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...