Meg med tre små prinsesser Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Da har jeg testet negativt med en billigstrimmel. Den var helt blenda. Skjønner ingenting. Er en dag over IKM. Ingen tegn til tanta...Hadde en MA for 5 mnd siden. Nå er jeg på dag 29. Syklusene mine etter MA har vert på 27 og 28 dager hver gang. Selvfølgelig skal kroppen tulle med meg denne mnd når jeg skulle være så flink å ikke teste før etter IKM. Noen som har opplevd å teste negativt med billigtester etter IKM men som var gavid? (klamrer meg til håpet)
Cornetta Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men bare slenger meg med frustrasjonen din. Nå er det bare 2.mnd etter jeg sluttet på pillen, men første syklusen varte 24 dager, nå er jeg på dag 35! Er usikker på når jeg hadde EL. 1.dag i mensen var 10.januar, hadde stikninger og slim 20.januar, så stikninger to ganger til i løpet av den påfølgende uka. Syns jeg var veldig flink til å vente med å teste da jeg testa nå onsdag som var (CD 32), men den var selvfølgelig helt negativ (Quick Resp.). Føler meg egentlig ikke så veldig gravid heller, så har bestemt meg for å vente til neste onsdag med å teste igjen, men syns det er utrolig barnslig av mensen å vente så lenge i så fall! Kan ikke kroppen min bare gi beskjed om enten eller??? Om jeg ikke er gravid nå så vil jeg jo selvfølgelig begynne på neste prøveperiode så snart som mulig ;-) Lite hjelp å få fra meg, men uansett godt å få ut litt frustrasjon!
Pialisa Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Kaster meg på frustrasjonsbølgen her! Hadde IKM den 2. februar!! Hatt stabile sykluser på 30 dager.... 11 dager over i dag og negativ test på torsdag. Jeg har bare konkludert med at kroppen har bestemt seg for å være ekkel mot meg. Ekstremt irriterende.
sister wanted Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Denne "vinner" jeg, helt klart. Dag 46!!! etter MA (utskraping). Ingen tegn til TR. Også her en som er klar for en ny pp. Håper alle her inne snart tester positivt. Ev får tanta komme kjapt, så vi kan få startet på en ny pp. Grrrrrrrr! )
Pialisa Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Det hjalp å skrive i denne tråden gitt. Da kom TR.... Ja, ja greit å få det avklart...( Håper aldri mer jeg får en slik syklus. Lykke til dere andre!
Ringo79 Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Har en meget stabil syklus på 28 dager. Kan noen ganger være på 27 dagr, men aldri OVER 28. Nå er jeg en dag over, å neg test... ny test imorgen da kanskje... Skjønner godt din frustrasjon:))
Cornetta Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Jeg greide ikke å vente lenger (har tross alt ventet i 5 dager...), og måtte bare teste. Negativ, igjen. Ingen tegn til verken TR eller graviditet, nå vil jeg bare at TR kommer slik at jeg kan begynne neste prøverunde! Enig med deg, håper jeg aldri får en slik syklus igjen heller, ikke noe bra for psyken. Dag 37 og teller fortsatt, håper jeg slipper å vente så lenge som deg, Pialisa.
mimie Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Tror det er noe som går om dagen..! Jeg har også stabile sykluser, med spotting et par dager før TR, og så kommer TR på datoen hver mnd. Denne mnd har jeg ikke spottet, ingen tegn til TR og jeg blir snøblind av å se på alle de negative testene mine..
nurkisimaven Skrevet 15. februar 2010 #9 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har gitt opp jeg og:P nå får nesten bare den herre tanta komme!
singo Skrevet 15. februar 2010 #10 Skrevet 15. februar 2010 3 dager over ikm og testet negativ i sted...
2.gangsgravid Skrevet 15. februar 2010 #11 Skrevet 15. februar 2010 Det er nesten litt godt at det er flere som sliter med det sammen.. Dette er min første pp etter at jeg sluttet med pilla, så jeg hadde ikke forventet at syklysen min skulle være sånn..Tr skulle kommet på fredag, i steden har jeg hatt sterke menssmerter (noe jeg ikke pleier å ha), hver dag siden fredag. jeg har tatt et par tester, men neida, de er negative. Nå har jeg bestemt meg for å vente til onsdag før tester igjen. Kan ikke bare den tanta komme?? Godt å få ut litt frustrasjon! har mer enn nok av det for tiden Lykke til alle sammen!
Ringo79 Skrevet 15. februar 2010 #12 Skrevet 15. februar 2010 Skulle jo hatt TR lørdag. Nå er det mandag. Hadde litt vondt i brystene igår kveld. Har hatt begynnende menssmerter i går og idag. Ellers ingen tegn til hverken graviditet eller TR. Neg test søndag morgen. Har en test liggende...tar den kanskje imorgen... Blir smårar av dette!!!!
mimie Skrevet 16. februar 2010 #13 Skrevet 16. februar 2010 Nå er vi 8-9 stykker som har skrevet på dette inlegget, lurer på om en av oss egentlig er gravid?? I dag er jeg 4 dager over IKM og ingen tegn på TR. Som jeg skrev i et annet inlegg her, igår handla jeg wild yam og bidronning gelè, og er klar for å begynne å bruke det også!! Hadde et lite håp om at jeg kunne lure kroppen til å tro at jeg hadde gitt opp håpet om at jeg er gravid slik at TR kunne komme, men slik gikk det altså ikke.. Da jeg hadde ustabile sykluser etter p-pille slutt pleide det å hjelpe med å ta en gr. test... På torsdag skal jeg sette nye nåler, og da håper jeg at det kan lure den røde tante frem fra gjemmestedet.. Ha en strålende dag jenter, måtte tester bli fulle av blå kryss og mange streker (eller mensen dukke opp..)
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #14 Skrevet 16. februar 2010 Blir med å syte litt her selv om jeg kanskje ikke har sååå mye å klage over ;-) Hadde ikm i går - ingen tegn til TR og negativ test :-S jeg pleier aldri å gå en dag over ikm så synes det er rart... stresser ikke og har ikke skjedd noen store forandringer i livet den siste tiden heller... eneste forskjellen denne pp'n er at jeg har hatt menssmerter og vondt i eggstokkene siden ca 5 dager etter EL - pleier vanligvis å få litt murringer 1-2 dager før TR. Nå vil jeg ha positiv test eller TR så vi kan fortsette prøvingen... usj, værsågod å bli gaaal ;-P
..snøklokke.. Skrevet 16. februar 2010 #16 Skrevet 16. februar 2010 Tror jeg må melde meg inn her jeg og.. Testen sist uke må ha vært en feiltest. Maks skuffelse da jeg tok en ny igår og idag som er helt negative. Ikke noen mens, kun bittelitt spotting fredag og idag. Aner ikke hva som skjer, men tr er forhåpentligvis på vei. Hvis ikke har jeg den lengste syklusen ever!!
ellio Skrevet 16. februar 2010 #17 Skrevet 16. februar 2010 denna tråden passar tyvär for meg og...har en syklus med el og tr som ikke passar ihop tidsmässigt. El dag 23 og tr dag 28 forrige syklusen. Hur kan det vara muligt...? foler med er alla...
2.gangsgravid Skrevet 16. februar 2010 #18 Skrevet 16. februar 2010 Da har TR kommet, 3 dager over tiden. Nesten litt godt å få en avklaring på det hele, men litt trist også. Vi får prøve igjen om litt Lykke til alle sammen!
Cornetta Skrevet 16. februar 2010 #19 Skrevet 16. februar 2010 Det var synd, skjønner godt at du syns det var trist. Tipper nok at jeg kommer til å være ganske trist den dagen TR kommer, må si til meg selv hele tiden at den sikkert er like rundt hjørnet og at jeg med stor sannsynlighet ikke er gravid. Føler det er like før jeg teller timer til neste gang jeg "får lov" til å teste... Du får legge inn godt med aksjer i neste runde ;-)
mimie Skrevet 17. februar 2010 #20 Skrevet 17. februar 2010 2.gangsgravid: skjønner at du blei skuffa, men jeg er nesten litt misunnelig på deg.. Tror ikke jeg er gravid pga alle negative tester, så jeg vil bare få mensen og komme i gang igjen.. Aldri savna noen tante så mye før.. Selv om jeg sier at jeg ikke tror jeg er gravid så klarer jeg liksom ikke helt å gi opp håpet før jeg har fått mensen.. Gleder meg til jeg skal til akupunktur i morgen. Da kan jeg kanskje få noen svar på hva som skjer med kroppen min..
singo Skrevet 17. februar 2010 #21 Skrevet 17. februar 2010 null tr i dag heller,og neg graviditetstest...
førstegangs-prøver<3 Skrevet 17. februar 2010 #22 Skrevet 17. februar 2010 jeg må også melde meg her - skulle har tr på lørdag, testet neg idag har vært småkvalm, stikkninger ved hoftebeina, trøtt siden forrige uke. veeeldig frustrerende! ser jeg ikke er alene med frustrasjonen
mimie Skrevet 18. februar 2010 #23 Skrevet 18. februar 2010 Endelig har jeg begynt å få litt mens murring, så nå skjer det nok noe her snart...
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #24 Skrevet 18. februar 2010 hmm.. kan jo fortsatt hende at du er gravid da mimie? ;-) Jeg hadde ikm på mandag og har fortsatt ikke sett noe til TR... testet negativt 11 dpo og ikm-dagen, men har ikke fått testet igjen etter det, så er litt spent nå... men jeg tør liksom ikke håpe for mye heller. jeg har til tider ganske vonde stikkninger i eggstokkene (spesiellt den høyre) også er jeg litt svimmel og trøtt for tiden, men ellers har jeg null symptomer. skulle gjerne ha testet igjen nå, men er i utlandet med en gjeng fra jobben, og får ikke kjøpt noen test siden vi er laaangt utpå landet. litt frustrerende kan du si ;-P
Cornetta Skrevet 18. februar 2010 #25 Skrevet 18. februar 2010 Hehe, skulle nesten ønske jeg var i ditt sted, 2010-baby?, da måtte jeg bare ha innfunnet meg med at jeg ikke kan gjøre noe fra eller til. Når det ikke går så går det liksom ikke ;-) Dag 40 i syklusen her, og ikke noe klokere. Blir nok ny test i morgen tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå