Nye tider Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2010 Hvor lenge før servering må jeg lage den da, vet du det? Takk for svar:-)
Gjest mphs Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Den kan du lage dagen før og kun brenne sukkeret rett før servering.
Nye tider Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2010 Men.... skal ha gjester ikveld. Så man serverer den ikke helt kald, altså?
Hopptetussa90 Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Du kan f.eks lage den nå og sette den i kjøeskapet. Ta den ut og karamellisere sukkeret på toppen rett før servering. Den blir varm når du gjør det, men det er bare godt
Nye tider Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2010 Grillelementet, står det. Må jeg sette på grillfunksjon på ovnen når den skal karamelliseres, eller bare la den stå på 150 grader og sette formene på et brett på øverste rille?
Marbella Skrevet 13. februar 2010 #9 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har en liten gass brenner jeg bruker til og karammelisere sukkret med.....tror du må ha på grill, men følg med de skal fort inn og fort ut:) Syns det er litt styr med CB nå er pannacottan nr 1 her hos oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå