Gjest Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Hver kveld sovner jeg drit tidlig, har jo ikke no liv snart.. Til helga skal jeg på hytttur med venninnner som ikke har barn. Tenker jeg blir koselig når jeg sovner før halv ti.... GJESP
Pellepan07 Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 ÅÅÅ, me too!!føler det er unger hele tiden, og ikke noe tid til meg selv(ikke vondt ment altså, men man trenger faktisk litt egen-tid også). I går klarte jeg å holde meg våken frem til 23(noe som er en rekord i disse dager), men 2-åringen er uansett lys-våken kl06 så det straffer seg nå..Har bare lyst til å soooove!!Drømmer om "husmorferie", men det får ikke blitt noe av på en stund det heller pga amming..
Tante Bassa Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Du er absolutt ikke alene om det nei.. ;-) Jeg legger meg mellom ni og ti hver eneste kveld, for å orke å stå tidlig opp. Har ikke noe sosialt liv i det hele tatt. Misunner deg den hytteturen du skal på. Jeg har ingen mulighet til å reise bort, fordi jeg er alene med sønnen min og har ingen barnevakt. Dette ble et syteinnlegg, men det er deilig å syte litt innimellom, hehe. Ønsker dere alle en flott lørdag :-)
Pellepan07 Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Det er lov å syte når det er så tidlig en lørdagsmorgen Nissekusine:) er der selv:) nå har jeg akkurat hatt ligge-på-gulvet-trasse-skrike-vil-ikke-omgang med min skjønne søte 2-åring, klokka er halv åtte og jeg er allerede utslitt:) sånn, da kom jeg med litt mer syting, og god lørdag til dere allesammen:)
Gjest Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Hahaha..det er absolutt lov å syte. Her har jeg rydda, sett åpninga til OL og vaska barnevogna faktisk. Nå har jeg lagt min lille morgenfugl igjen, og burde da lagt meg selv, men nå er jeg jo våken!!! Ja,jeg er heldig som skal på den hytteturen, digg å komme seg litt bort og lade batterier. Men jeg kommer jo til å være 4 timer oppe før de andre jentene:) Får ta med en god bunke med blader.
Rampongi Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Her går livet også sånn.. Begge to sovner på sofan før 2200 og er oppe klokka 0700 (altså litt bedre klokkeslett enn deg) Men vi har gjort dette i kun en mnd tid og skal vel holde på sånn i et par år fremover, da piraten ikke er halvåret enda engang..
Gjest Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Samme her også! Vi legger oss i åtte-ni tia hver kveld. Når jeg skal ut med mine single og barnløse venninner går det ofte greit når jeg først er ute. Men, når klokka er 23-24 kommer jeg meg ofte hjem da jeg må opp igjen i fem-seks tia. Jeg er lei av å være konstant trøtt! Gleder meg til ungene er i tenårene og nekter å stå opp!
Marbella Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 Vi har innført regeln som jeg hadde som barn ingen på besøk, mobilen på lydløs og fred og ro mellom 15-17 , da gjør vi lekser, ser tv og jeg dupper av på sofan i 30 minutter og da er jeg våken til 23 Her i huset blir ungene vekket i helgene rundt 9-10 tiden og på hverdagene halv 7. Nå står jeg opp i 6 tiden hver dag ( av en eller annen jevla grunn) føler hele dagen er gådd når de andre står opp! men da er jeg avhengi av mine 30 min for og fungere resten av kvelden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå