Gå til innhold

Bekymringer for meg som kvinne vist min kjære skulle falle bort

Anbefalte innlegg

Den største bekymringen er selvfølgelig barna,hvordan vill det gå med dem?Så økonomien hva som må betales å hvordan.Jeg vet min kjære jobber i ett svært risikofylt yrke så jeg er ofte bekymret å ringer så fort jeg hører om en ulykke der han jobber.Jeg er også bekymret over forholdet til svigermor hvordan det vill bli da.Hadde menn bare vist hvor mye dem betydde for oss kvinner.Ja da tenker jeg på snille menn som trøster å som hjelper en med det meste som kvinner selv har problemer med.Det jeg også er bekymret for er å aldri finne en som har så høy iq som vill ha meg.Jeg vill selvfølgelig finne en som er lik den jeg mistet,hvem gjør ikke det når han betyr alt?Ingen er perfekte men vi har det perfekt sammens,omtrent aldri krangler,blir enige om det meste eller møter hverandre på halvveien.Vi har mangen like meninger selv om vi kan ha svært ulike hobbyer å interesser.Jeg har datet mangen menn å vet å finne den perfekte for meg ville vært som en nål i høystakke,men jeg vet jeg aldri ville gått ut på byen å funnet han,jeg vet fra erfaringer dem beste treffer man igjennom ukeblader å annonser i avisen.Hvilken bekymringer har dere menn vist deres kvinne skulle falle bort?Noen som vill dele sine tanker å meninger om det?Godt å få luftet dette da det er så tabu å snakke om til hvem som helst.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...