Gå til innhold

Ikke gi opp jenter! Solskinnshistorie

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg, etter 15 spontanaborter, med verdens nydeligste skatt i fanget.

Vet ikke helt hva som gjorde utslaget denne gangen, men bra gikk det :)

Kommer på med full historie senere, ei her som ikke tillater at mor tar seg for god tid. hehe

Det jeg bare vil si: selv om det ser mørkt ut, så kan det plutselig gå seg til.

Det er forferdelig tungt mens det står på, men jeg mener:

Når vi, etter 15 sa får verdens nydeligste lille skatt, da finnes det håp der ute altså.

Ønsker dere alle lykke til!

Ta vare på hverandre oppi dette.

Klem fra

Fortsetter under...

Du er en superhelt - gratulerer! :)

Jeg er så enig i budskapet ditt, det er kanskje bare ETT forsøk til som skal til for at man bærer barnet frem til termin, og det er derfor vi må oppmuntre hverandre til å stå på. Jeg var nære ved å gi opp i høst, og nå har jeg plutselig nådd uke 26. Om noen måneder sitter jeg forhåpentligvis med en skatt i fanget også. Og hvis det går skeis denne gangen også, så skal jeg prøve igjen og igjen helt til jeg får det til... :)

15 aborter, og så en baby, hurra for deg... :)

Tusen takk damer :D

Skal virkelig ikke gni det for mye inn, men er så lykkelig som man kan få blitt nå.

Ta kontakt med Qvikstad ved Ullevål sykehus.

Han er jordmfar, lege, medisinske doktotrgrader, forsker osv osv osv og har forsket på dette med habituell abort i flere år nå.

Han er helt fantastisk og vet av metoder og behandlinger som vanlige norske leger aldri har hørt om.

Det finnes håp i alle tilfeller, man må bare finne legen som kan nok til å lete etter riktig årsak, ikke bare putte deg på masse medikamenter og håpe at noe hjelper..

15 sa rakk det å bli ja.

Har flaks som blir ekstremt lett gravid, men man opplever ekstra mye dritt da i samme slengen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...