Gå til innhold

fant ut at daten min har barn og samboer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant tilfeldigvis et bilde på nettet da jeg googlet navnet hans..men han og familie på fb...Det kom jo opp hele serien..så skjønnte at dette var samboern hans!

Hvorfor skjer dette alltid meg? typsik

Og åssen skal jeg fortelle han at jeg så dette/gå frem

Han er en super hyggelig fyr som jeg møtte ute på byn for snart to år siden.Vi har møtes på hotell fordi jeg jobber der og han ikke har hatt noe fast bosted pga reising i jobben(vil ikke si hva)

Har vært redd for å binde meg igjen etter 6 år og synes det har vært topp å møte han når han er hjemme fra jobb.så vi har bodd på hotell og datet rundt i byn..sukk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid suspekt når han sier han ikke har fast bosted. Desverre..

Skrevet

så sant 00:43...men siden han jobber i Nordsjøen så tvilte jeg ikke...

Skrevet

Kan du ikke adde han som venn på fb da...? Det gjør jo alle, ikke noe rart om du gjør det. Da får du på en måte avslørt han, men du kan jo da se om han velger å forklare, beklage seg før du spør om noe. Eller så du hører du ikke mer fra fyren, fordi han blir redd og vet du har skjønt tegningen.. Men da var han jo ikke stort å ha uansett. Men kjipt ja!!

Skrevet

Skrev du ikke at han ikke ville si hva han jobbet med, og deretter skriver at han jobber i Nordsjøen?

Energisk fyr, når han klarer å sjonglere offshore-jobb, elskerinne, samboer/kone, barn og hoteller.

Skrevet

gjort det nå 00:50.. Føler meg nesten 14 igjen men.. hi

Skrevet

Huff for en lei situasjon du er kommet opp i.. men det eneste riktige ( sånn som jeg ser det) er å ta det opp med han. Vær ærlig og si hvordan du fant ut av det. Han er uansett ikke noe å holde på når han er utro mot en stakkars samboer som intet vet... + at han lyver for deg....

kanskje du også tør kontakte samboeren og fortelle.... ? :-)

Skrevet

Følte at jeg ikke hadde noe valg hvis dere ikke skulle tro jeg var fullstendig blåst siden jeg burde skjønnt tegning da han ikke har fast bosted..

Ja energisk er vel mildt sagt..som sagt visste jeg ikke om familien hans.mulig det er løgn at han jobber i nordsjøen å!hva vet jeg..hi

Skrevet

Fortell at du googlet ham og avslørte ham - det kan vel ikke være så vanskelig? Er du 16 år? Tafatte bimbo!

Skrevet

Hvordan gikk det? Koser meg når noen blir avslørt. Har overhodet ikke sans for de som går bak ryggen på partneren sin!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...