Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Gutten vår på 8 mnd er glad i å sove. sover alt mellom 13- 14 timer hver natt.. så hvis jeg legger han 7 -så våkner han gjerne ikke før halv ni neste morning. Problemet da er at jeg ikke får lagt han før i 9 tiden på kvelden igjen.. skjønner jeg ikke skal klage på at barnet vårt sover lenge om natten.. for noen er nok det etterlengtet..men for oss er dette slitsomt da vi aldri får gode rutiner.. Har til nå satt på vekkerklokken for å komme oss opp tidlig, men er lett å slå den av og sove videre... Har dere gode råd ? Eller er det andre som " sliter" med det samme?
Tommage♀♂ Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Hvordan sover han på dagen da, og når? Trenger mer info for å kunne se hva som kan endres her=)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 vil tro du legger han ettermiddagslur for sent, og at det ikke har noe med hvor lenge han sover om natta.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Dere får stå opp da, når klokka ringer. Ikke-problem, herregud..
ellen-propellen Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Sett vekkerklokka på 7, og stå opp når den ringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå