Gå til innhold

Noen som gikk tidlig over på en dagsoving her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes allerede nå (8 mnd, 3 uker), at dagen innimellom blir for kort til å sove to ganger, samtidig som ettermiddagen blir lang. Kan ofte passe godt med en 10-minutter i bil på ettermiddagen bare, men ikke så lettvindt det da! Må ofte vekke andre lur, og det liker jeg ikke egentlig (har slitt, og sliter en del fortsatt med soving, selvom det er mye bedre enn det var. Sover greit på dagen nå, mere styr på natta). Hvordan fungerer det for dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dessverre. Begynte vel med en lur når hun var ca 6-7mnd! Ikke optimalt akkurat...Men hun sov hele natten da, (samsover) og sov gjerne til 10-11 på formiddagen, så det går jo greit=) Men sutrete når det nærmer seg leggetid? JA!!;-)

Skrevet

Om barnet sov til nærmere 11 på formiddagen så våkner det jo samtidig med at vårt barn er ferdig med dagens første lur...

Vår sover to ganger, og hun trenger det, men det er alltid styr å få til uansett. Av og til våkner hun tidlig fra lur nummer to, kanskje kl.14 og da blir det laaang ettermiddag ja. Men men, ikke så mye å gjøre med det, for å få henne til å sove 10 minutter bare går jo ikke..

Skrevet

Begge var ca. 7,5 mnd da DE gikk over til en dupp om dagen.

Begge mine unger har sovet lite.

Sov da ca. fra 9 - 9.30 til ca.6.30 med 3 til 6 oppvåkninger for mm på natten.

Sov 20 til 45 min på dagduppen.

Skrevet

min jente er 9 mnd og sover som regel 1 gang om dagen, men hun sover 14 timer sammenhengende om natten.

Skrevet

Her er mini på 7,5 mnd egentlig alltid sovet lite på dagtid fra han var 3 mnd. han har pleid å sove to lurer på dagtid på ca 1 time, men nå de siste dagene bare sovet en lur, men den har vært på 2-2,5 time, men han sover 13 timer sammenhengende om natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...