GÃ¥ til innhold

Jeg vil og! Hva syns dere om navnet Kian?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kian er uvanlig, tøft og kult!

Du er ung, bor i by (er urban), jobber med noe kreativt. Selvstendig. Tror ikke du er noen sukkersøt jentunge, men mer en ganske ung kvinne med bein i nesa. Tenker fagbrev innen tegn/form/farge, frisør, grafisk design eller noe i den duren..

De kan jo gå inn på profilen din og se at du er alenemor, så det var ikke akkurat noe de "gjettet" seg til. hehe...

Tror Kian blir gatas tøffe gutt med caps og saggebukse, men at han er snill og ikke kommer til å finne på noe bråk bare fordi han er cool ;-)

Du er ung og har lite/ingen utdanning. Leier. Barnefar er også ung, jobber, håndverker. Dere har ikke et stabilt forhold og Kian kommer til å få halvsøsken.

Du spiller litt på å være dum og deilig. Gutta biter på.

Foreldrene dine er også unge og lavt utdannet. Du hadde en fin oppvekst.

Annonse

Du er norsk, men skulle ønske du hadde spennende aner fra utlandet.

Du er relativt ung og har lite utdanning. Bor urbant, eller skulle ønske du gjorde det.

Umulig å uttale seg om barnefar, for det er veldig ofte mor som velger navn.

Er ikke begeistra for navnet, men det er jo ikke jeg som skal bruke det.

Navnet skjemmer ingen, men mange skjemmer navnet blir det sagt..

Gjest eelis+kian

Jeg er 20 år gammel, alenemor (har vært alene hele veien), jeg begynner å studere til høsten (førskolelærer), bor i by, har høyt utdannede foreldre i midten av 40-årene, og Oliver med trykk på i-en kommer fra hans tippoldefar. Jeg eier en leilighet og har (hadde, må slutte etter permisjonen) 100% stilling som servitør i en hotellrestaurant. Jeg spiller ikke på "dum og deilig" - tvert i mot. Jeg er en av de jentene som har Illustrert Vitenskap i veska og leser Vladimir Nobokov og Oscar Wilde når jeg vil kose meg. Økonomisk klarer jeg meg fint, og jeg sparer minst 5000 kroner hver måned.

Barnefar kommer fra Fillippinene.

Dere er flinke. Jeg ser at navn sier mye om foreldrene! :-)

Gjest eelis+kian

Ja, det var litt gøy. Men så har jeg jo "avslørt" mye inne på profilen min allerede, der står det at jeg er alenemor, og jeg er så ung at jeg ikke hadde hatt tid til å utdanne meg noe særlig til nå, hehe. Dessuten er ungen så mørk i forhold til meg at det ikke er vanskelig å skjønne at han er blandingsbarn ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...