Gå til innhold

Når i all verden skal jeg ringe føden da tro??

Anbefalte innlegg

Er nå 3 dager på overtid og i går under en akupunkturtime begynte jeg å få tak i magen. Utpå kvelden ble disse sterkere og mer regelmessige og natta var grusom. Tok til slutt et par paracet så jeg fikk sove litt. Da jeg våknet i dag var de på langt nær så hyppige opg sterke. Dro først til ny modningsakupunktur og deretter til sjekk hos jordmor. Hun kunne kile babyen på hodet og konstanterte at jeg har 1 cm åpning og veldig myk og moden mormunn på ca 1,5 cm. Hun foretok en hinneløsning og nå har takene tatt seg opp og blitt vondere. Ikke fullt så regelmessige, men jeg må puste meg gjennom de..

Men altså, hvordan skiller jeg på masrier og effektive rier?? Synes dette er kjempevanskelig og vil helst unngå en bomtur på sykehuset...

Fortsetter under...

Husker jeg lurte fælt på dette forrige fødsel.Beskrivelsen din av maseriene osv er ganske likt det jeg hadde da. Hos meg forsvant all tvil når de effetive riene satte igang. Da var jeg ikke i tvil lengre :D

Men er vanskelig å si dette, for er så individuelt. Selv må jeg dra med en gang det er minste tegn på¨at fødselen har startet, for fødslene mine går så fort.

Om det du har er masrier eller kynnere så slutter de (i teorien) om du tar en dusj.

Hvis ikke så er det rier, og du skal ta tiden på de. jeg har 10 min kjøretur til sykehuset, og har fått beskjed om å komme når det er 5 minutter imellom.

Rier er regelmessige og vonde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...