Gå til innhold

Kan noen vær så snill svare? Seriøst innlegg her...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har innimellom den siste uka vært litt våt i trusa.

Det er ikke urin, eller utflod. Tror jeg da. Utflod ser jeg jo, og urin lukter jeg.

Kan dette være fostervann? Er i uke 36.

Det er ikke mye. Bare et par dråper innimellom. Og kan dette være farlig?

Fortsetter under...

Skrevet

Hva med å skrive en ordentlig overskrift? Folk svarer oftere hvis de ser hva innlegget innholder og vet de kan hjelpe deg.

Ja, det kan være fostervann,og nei det er ikke farlig. Spørs hvor mye det er. Du får ringe jordmora di vet du :)

Skrevet

Det kan være utflod som er mer vannete enn vanlig. Blir noen ganger sånn i svangerskapet. Men det kan jo være vann også. Hvis hodet er festa kommer det ofte bare litt og litt. Du kan jo ringe føden og spørre om de kan teste et bind for fostervann. Hvis det er fostervann er det fare for infeksjon om du ¨går lenge. De pleier å sette igang fødselen en dag eller tre etter om vannet har gått og fødselen ikke har startet.

Skrevet

Det kan kanskje være fortervann, men det skjer jo så mye rart inni der på dette tidspunktet i svangerskapet;) Ta en telefon til jordmor/sykehus!

Skrevet

Det KAN være fostervann ja, så du burde sjekke det!

Jeg gikk og lakk i en ukes tid med 1. barnet vårt. Jeg tenkte egentlig ikke så mye over det (ung og dum?) men da mamma kom på besøk spurte hun hvorfor jeg skiftet så ofte....

Da jeg fortalte hvorfor ringte hun på sykehuset og jeg måtte opp å sjekke.

Ble lagt inn da det var fostervann.... Dette var på kvelden og jeg fikk beskjed om at de skulle sette i gang fødselen morgenen etter, men fødselen startet av seg selv den natten mens jeg lå på sykehuset.

Nå hadde jeg gått et par dager over termin så det gjorde jo ikke noe;)

Men det de sa til meg da var at hvis man gikk slik å lakk så satt de i gang fødselen etter 3 døgn egentlig.. Hvertfall i mitt tilfelle der hodet ikke var festet.

Så du burde nok ta en tur å få det sjekket!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...