Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Jeg pleier ikke å bry meg stereotyper, eller hvilke "klasse" noe hører hjemme i, men ble litt inspirert av navnedebatten på en annen tråd her. Sønnen min heter Adrian. Fortell meg hvem jeg er, og hvilke miljø han havner i senere i livet :-) Nysgjerrig, for jeg ANER ikke hva dette navnet "forteller" om oss. Han heter forresten Adrian Philip, men bruker bare Adrian i det daglige.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Han havner i Daniel gruppa. Du er under 30 og har max 3 års utdannelse. Han blir nok håndverker, snill og fornøyd med livet.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Interessant! vil ha mer svar! Så skal jeg si "alt" om meg og pappaen etterpå ! HI
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Du har videregående utdannelse eller litt mer, du er opptatt av å gi gutten et spesielt navn, men sjekka ikke popularitetslister. Du ble kjempeoveraska over å ha valgt et populært navn, du trodde det var sååå uvanlig. Philip viser at du ønsker å "fine" til navnet med utenlandsk stavemøte, hadde du vært tryggere på deg selv hadde du skrevet Filip. Betyr det noe hva jeg koker opp om deg her? Det vesentlige er vel at du liker navnet:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Meg og, meg og! Har også en Adrian, spent på assosiasjonene her :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Enig! Vil legge til at du er ung (max tidlig i 20-årene da barnet ble født).
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Får visst ikke så mye respons. Jeg har to utdannelser, på henholdvis 2 og 3 år. Jeg var 25 år da jeg fikk ham. Jeg hadde mange navn på listen, sjekka ikke populariteten. Tror ikke det var såååå populært for 5-6 år siden... Jeg valgte Philip med internasjonal skrivemåte, da jeg ikke er noen typisk urnorsk hottentott her langt i nord som ønsker å tviholde på alt som er så "norsk". Derimot tenker jeg at kanskje sønnen min vil ut i verden, og evt jobbe utenlands en vakker dag. Da er det greit med engelsk skrivemåte. Det var også for å "jåle" det til litt, fordi jeg syntes bare det klang litt sånn sofistikert og voksent enn bare Adrian. Faren hans er en snill håndverker som er fornøyd med livet. En hel del eldre enn meg. Tror første anonym har rett i at min Adrian sannsynligvis vil bli ganske lik sin far når han blir "stor" :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Mener gjetningene her er treffende, det er litt artig:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 Ja, det eneste som ikke stemte i det hele tatt, var det med populariteten og det med mellomnavnet Philip. Har ei jente og, og har ikke sjekka om hennes navn er populært eller ikke.. Tror ikke det er det nå for tida, hvertfall..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #12 Skrevet 13. februar 2010 Haha, 22:55, du beskriver iallefall meg og min måte å tenke på (da) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå