Gå til innhold

Reima 30 %

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert salg overalt, men i dag kjøpte jeg ihvertfall en Reimadress med 30 % avslag på Barnas Hus på Nordås. De hadde overraskende mange dresser igjen, så om det er noen som trenger så har de ihvertfall et lite utvalg der:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste år kjøper jeg billigdress!

Frøkna fikk ReimaTec på tilbud til 999,- (førpris 1699,-)

Minsten fikk Trax-dress til 199,-

ReimaTec'en er helt slitt i baken, og hull midt på rompa. Dressen til minsten er like pen. Og han er temmelig aktiv, så det er ikke noe forkjell på bruk.

Jeg bruker Tec-vaskemiddel på begge, og imprignerer dem etter vask.

Ja til billigdresser!

Skrevet

Signerer tommage :)

Det som er litt morsomt med Reima er at hver høst anbefaler alle denne til hverandre. Som om det er den eneste ene.

Mens på senvinteren så ramler det inn den ene klagen og forbannelsen etter den andre :D

Slik har det vært i alle de "Reima-frelste" årene jeg har vært her. *hihi*

Skrevet

Tror det er greit å handle dresser til nesteårs bruk nå ja, nå er det jo salg på de fleste merkene/dressene! :-)

Skrevet

Jeg har aldri vært noe Reimafrelst, og har hatt mange forskjellige dresser. Vi hadde Reflex et par år, men på mine barn hadde de dårlig passform og de var helt rar i halslinningen.

Så arvet datteren min en Reimadress, og for en forskjell! Jeg var faktisk overrasket, hadde ikke trodd at den skulle være såpass god som den var. Og da det ble januarsalg kjøpte jeg Reima til lillebror også.

Jeg har vært veldig usikker på om jeg skulle kjøpe heldress eller todelt, men da dressen hennes revnet etter å ha satt fast i noe på torsdag, måtte hun jo ha ny. Og da endte vi opp med å kjøpe heldress som også passer til neste sesong, og så får hun todelt året etter, da nærmer hun seg 8 år. Hun er kjempefornøyd med sin nye dress, og det er jammen jeg også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...