Gå til innhold

I dag var Reima vantene til tuppa var forsvunnet, når jeg kom å hentet henne i barnehagen.

Anbefalte innlegg

Alle på hennes avdeling var dratt hjem. Jeg kunne ikke finne vantene noen steder.

Håper de er returnert til mandag. Men får vel gå på shopping å kjøpe nye vanter i måren, sånn for sikkerhets skyld.

Men så uheldig som jeg er, så tror jeg ikke de dukker opp igjen. Kastet ett par reima vanter i bosset i høst, sammen med HH kjeledress,reflex regntøy, støvler og sko. Så her sparer vi ikke.. hehe

Fortsetter under...

Ikke se sånn på det:) Innimellom havner feil vanter og votter i sekken. Har selv opplevd å pakke ut av sekken til guttungen og funnet andres klær. Det blir da med tilbake til barnehagen dagen etter. NOen ganger hiver unga det fra seg ute, da finnes det nok igjen i løpet av en dag eller noe:)

(Iiiik, ikke kast brukbare klær. Det hender det barnehagen trenger det til de som ødelegger/ikke har med seg rett tøy en dag.)

Det var et veldig saklig svar... :P

Du sammelikner meg med en tyv, fordi jegikek klarer å mobilisere den store medfølelsen for noen som skryter av å kaste brukbare klær?

Annonse

Hva med å gi klærne til feks Fretex, og hadde du visst hvor mange barn som ikke har tilfredsstillende klær med seg i barnehagen/skolen vinterstid hadde du kanskje ikke uttalt deg i en slik spottende tone...

Ja,var kanskje litt dumt skrevet.. Gjenntar...Så uheldig som jeg er, så får jeg ikke vantene til bake..Da jeg kastet vanter,kjeledress,sko,regntøy og støvler i bosset.. Altså, det ble kastet med ett uhell.! Så alt måtte kjøpes nytt.

HI

Det var litt dumt skrevet i hovedinnlegget ja, men det meste av klær dukker opp igjen neste dag. Iallfall dersom du har merket vottene.

På vei hjem fra ferie, keræsja bilen 5 min før jeg var kommet hjem. Var rett og slett i sjokk når jeg rydda bilen etter ferien.

Alle klærene låg oppi en knytt plastikkpose. Og samtidig som jeg gikk å ryddet, så skulle jeg ta bosset over veien. Og da klarte den posen å havne oppi der. Og det fant jeg ut,etter å ha lett over alt i 2 uker etterpå,uten å finne det noen steder.

HI

Vantene er merket ja, så jeg håper de dukker opp igjen.

Men går på shopping i måren, sånn i tilfelle. Kjedelig om h*n kommer i bhagen på mandag, også har h*n ikke vanter. Kaldt ute.

Har flere vanter hjemme,men ikke så gode som de. De er jo ute i mange timer, så da må de tåle litt vann.

HI

Ok, da ble situasjonen en ganske annen!

Du får be de ansatte på avdelingen om å etterlyse dem på en stor lapp i garderoben. Ellers så er det nok en god sjanse for at de dukker opp på mandag. Jeg har flere ganger fått med klær som ikke har tilhørst gutten min hjem, men har selvsagt tatt dem med neste dag.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...