Gå til innhold

"Alt skal vekk"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har altfor mye ting og tang! Og leiligheten og bodene er full av ting vi ikke bruker... Nå skal jeg ta et skikkelig oppgjør! Virkelig ikke spare på noen ting vi ikke bruker! Gir vekk og selger ting!

Så er det noe du trenger må du virkelig gi en lyd!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger en mann, helst pent brukt av god kvalitet.

Skrevet

Trenger masse jeg..men må jo se hva du har og åssen det ser ut??

Skrevet

Jeg trenger et rustfritt metallgjerde.

Skrevet

Jeg vil ha en femarmet lysestake. Sølvfarget!

Gunn

Skrevet

Jeg har en, men han blir ikke billig. Må minst ha enebolig, båt og hytte på fjellet, samt et par millioner i innbytte:)

Skrevet

Jeg skal ha baby til sommeren og kunne godt tenkt meg litt babyutstyr til en billig penge :)

Skrevet

Oi her var det jo skrevet litt.. :) Bestemte meg nettopp igår for at her må det gjøres noe, så har ikke noe link enda.

Har bl.a et salongbord i glass, spisebord m/klaff og 4 stoler brukt ett år, ergometersykkel og div annet stående å ta opp plass

Babby utstyr skal vi for det meste ta vare på, men har et Acra Graco bilsete 0-13kg med base til salgs.

HI

Skrevet

hi hi ergometer sykkel..merkelig at alle har den, men ingen vil ikke ha den..

Har du noe annet spennende du vil bli kvitt?

Skrevet

Stuebord i glass, ja takk;) Send PM med bosted, så jeg får se hvor jeg må hente evnt:)

Skrevet

Bergens omr

Hmm, jeg skal gå over ting i morgen, så legger jeg ut en liste i morgen ettermiddag/kveld ;)

Har bl.a noen skikkelig stilige kuler i krom (børatet stål) som er til salt og pepper, og en stor til sukker. Kjøpt i københavn. De har bare stått til pynt.

Og mye mer.. se etter listen i morgen :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...