Gå til innhold

TFK Joggster X?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den har desverre fått dårlig kritikk fordi:

Konstruksjonen av framhjulet gjør at den lett velter

Hvis man har mye i oppbevaringen under vogna, tyter det fra slik at framhjulet subber borti kurven.

En annen svakehet ligger inni den låsen som låser framhjulet, den låser ikke alltid som den skal.

Men det er likevel umulig å komme til kurven, både bakfra, fra siden og fra den såkalte åpningen under fotbrettet.

Stoffet er ikke vanntett som lovet

Stoffet er dårlig og rakner lett.

Glidelåsene blir fort ødelagte

Håndtaket låser seg ikke helt og åpner seg lett hvis man løfter vogna i håndtaket eller skal ned en bratt bakke.

Den ruster i skruene.

Den er ikke like lang i ryggen som gamle joggster twist, så vi mått bytte vogn da barnet var to år

Nesten umulig å selge vogna som brukt, jeg hadde annonse på min ute i to måneder uten respons overhode, til slutt var det heldigvis ei som nappa, utrolig nok!

Ja desverre var dette det jeg hadde å si om denne vogna, mitt råd er styr unna!

..

Har jeg forstått det riktig i at denne vogna ble trukket fra markedet før jul og er ventet i ny og forbedret utgave utover våren en gang? Synes den ser litt nettere ut enn joggster twist, og hadde håpet at kanskje den nye versjonen kunne være drømmevogna:-p

Den nye og forbedrede utgaven er i butikk nå.. den første utgaven ble trukket i høst og den nye var på plass nå først på januar mener jeg. Men fortsatt er det små "barnesykdommer" på vogna.. så d må man ta med i vurderingen når man kjøper den :)

Den er jo lettere og ser mye nettere ut også mener jeg.. i forhold til joggster twist, men smak og behag!! =)

Annonse

Jeg var på besøk hos en venninne idag og prøvde den. Hun har den og er veldig fornøyd. Jeg syns den ser super ut, men den var håpløs å trille i forhold til andre trehjulinger jeg har prøvd. Så også at det var en del rust rundt festet i fremhjulet. Har hatt lyst på den selv, men det gikk absolutt over idag.

Åh jeg sjekka mye om erfaringer om kiddies både på levering og service. Mange hadde gode erfaringer og noen få hadde dårlige. Sånn vil det nok alltid være...

Gutteklubben grei... Du kan jo ta kontakt direkte med TFK, vet om noen som har gjort det og da har de fått løst problemene sine værtfall :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...