Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Har i hele dag hatt vondt nederst i ryggen/bekkenet m en murrende følelse i halebeinet..nå siste 2 timene har jeg i tillegg hatt smerter foran på høyre side litt nedenfor eggstokkene.. Kan dette være festesmerter..?? Det er ca 1 uke siden eggløsing.. Har ikke kjent dette før, har vært prøver i 2 år nå....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Et spørsmål som er håpløst å svare på, men jeg forstår deg... Jeg kjente festesmerter en gang og da var det som en verkende smerte i underlivet, nesten som menssmerter. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Festeblødning, festesmerter, hva er det neste???? Dere finner på så mye rart.... Og kommer til å få et laaaangt svangerskap. Kjenne liv fra uke 9, og voldsomme kynnere fra første stund. Jajaja.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Og du kjeder deg skjønner jeg!! Når man går måned etter måned og år etter år uten å bli gravid så ser man desperat etter alle tegn. Ikke bland deg i noe du ikke har peiling på! Festesmerter er ingen ukjent ting!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Ikke har peiling? Jeg har mange flere unger enn du noen gang kommer til å få, og er jordmor....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Noen merker festesmerter andre ikke, sånn er det bare! Om du er jordmor spiller da virkelig ingen rolle... Jeg har merket festesmerter en gang og da gikk det dessverre galt, de to gangene det gikk bra merket jeg ingenting. Rart at en jordmor ikke er mer sympatisk? Glad jeg ikke hadde deg under fødselene mine... Ikke det at jeg tror at du er jordmor heller:D
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Man kjenner at det befruktede egget "graver" seg inn i livmorveggen. Smertene kan defineres som menssmerter. Hilsen jordmor
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #12 Skrevet 13. februar 2010 Du som utgir deg for å være jordmor..ganske sikker på at jeg vet hvem du er...... Synes du er en skikkelig sur kjerring, du har det tydligvis ikke godt med deg selv... Ikke rart det blir mye dritt i helsevesenet med sånne som deg der..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #13 Skrevet 13. februar 2010 Det er ganske tydelig hvem du er og. Du er ut og inn av helsevesenet, trygdemisbruker, og prøver å syte på deg en diagnose som gir deg rettigheter. Antagelig har du "fibromyalgi". Du kommer til å dø ensom og bitter.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #14 Skrevet 13. februar 2010 Hahhahaha festesmerter- Du kan umulig ha vært gravid før, HI. Dummeste jeg har hørt på lenge.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #15 Skrevet 13. februar 2010 Bare nepahuer her inne i kveld...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #16 Skrevet 13. februar 2010 Du 01:10 er det du som utgir deg for å være jordmora?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #17 Skrevet 23. februar 2010 Du har sikkert funnnet ut av det til nå. Slitsomt å vente når en har prøvd så lenge. Ikke hør på alle disse idiotene, makan til frekkhet på noen av svarene. Jeg blir kvalm. Både festesmerter og festeblødning finnes. Jeg hadde begge deler da jeg ble gravid. Ca. 10 dager etter EL. Håper du er gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå