Gå til innhold

Vet dere hva deres barn gjør til enhver tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir skjokkert over overvåkningsnivået av barna sine her. En 2 åring bruker 3 sekunder på å ta en legobit/fargestifte ol i munn, man kan da ikke fotfølge de.

Rart det er mange utslitte mammaer her inne.....

Slapp litt av- det går fint. Kom gjerne med den ene historien til naboen, sin søster, fetter som satt en pølsebit i halsen fordi skinnet ikke var tatt av da han var 7 år, men jeg mener man må passe seg får å ikke skape engstelig barn.

Fortsetter under...

Skrevet

Wow, så din toåring er uten tilsyn? Så lurt! Da får du sikkert et mye sunnere barn enn vi som passer på. Lykke til med det....

Skrevet

Hvis han leker i stua og jeg må på do, ødlegger jeg ikke leken hans nei. Hvis du kaller det uten tilsyn- so be it.

Skrevet

hahahaa! så hvis han blir kvalt i mellom tiden eller slår seg bevistløs,så er er ditt forsvar at du ikke ville ødlegge leken hans? Skaff deg en lekegrind og GROW UP

Skrevet

tror ikke at annie over her mener at han leker med kniver, ballonger eller henger i taket og hun da går på do. Slapp av.

Skrevet

nei men man leker jo gjerne med gjenstander/lekr da man er i lek da smart ass

Annonse

Skrevet

Herregud og mange tufser av noen kvinnfolk det er her inne.

Jeg har et barnevennlig hjem med sikringer og slik, sønnen min leker med leker som er beregnet for han. Andre ting som tegning og slik gjør vi sammen. Jeg har ikke øyne i nakken, og kan ikke fotfølge han til hver og en tid. Men titte til han for å se at alt er bra, gjør jeg jo.

I bhg skjer det mye, de kan ikke alltid få med seg hvem som slo hvem først og slike ting til hver og en tid. Greit at det er barna deres, men den ungen er nok ikke den første som har spist fargestifter i barnehagen.

Skrevet

og det er falig å leke med leker fordi?? Plastikk bilen skal kjøre på han, evt slippe ut eksos og ødlege lungene hans? Hva slags leker er det du gir til en 2 åring vet jeg ikke, men de fleste har vel alderstilpassede leker? I vårt hus har vi barn fra 9 år og nedover, vi har ikke full kontroll på hvor hver puslespill brikke er til enhvert tid, og alle ser ut til å vokse opp! Tenk at det er mulig....og jeg er heller ikke en hønemor som fotfølger barna mine

Skrevet

Disse overvåkede, overbeskyttende barna må nok hjem til mor for å få kuttet opp maten sin som 23-åringer.

Det meste går bra, man må bare være tilstede for å ordne opp når hundreogett er ute.

Ta et førstehjelpskurs og tenk på alle som vokser opp her i verden uten barnesikring på kjøleskapet.

Og for å virkelig sjokkere enkelte: Barnet mitt åt snø i går!!

Skrevet

Jeg vet ikke hva ungene gjør til enhver tid. Jeg har ikke tid og ei heller lyst til å sitte og overvåke de hele tiden. Da måtte meg og min mann vært våkene på skift. det kan tross alt skje noe på natten også, de kan få dynen over nesen osv.

Men jeg vet hvor ungene befinner seg så og si det meste av døgnet når de er hjemme. Om de er i første etasje, i kjelleren eller ute i hagen. Så ørene er alltid åpne, og jeg titter inntil de av og til. nå har jeg unger som prater veldig mye, om de er alene eller sammen med de andre så når jeg hører de gidder jeg ikke sjekke så mye om de er stille.

Da jeg var i 10års alderen døde en nabo da snøhytta han og kameraten hadde bygd på hverandaen raste sammen, så jeg er nok strengere enn de fleste når det kommer til å være ute i snøen. Husker jeg syntes det var veldig ekkelt, og jeg er fortsatt veldig glad for at jeg ikke kjente denne gutten. Så snøhuler blir kun bygd og lekt med når voksne er ute med de, og de repekterer det også.

Skrevet

Å giid, barnet ditt vil dø av mark!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...