Snittet Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Noen som har lyst å dele tips dersom dere har vært der? Har akkurat bestilt reise i sept og det er første gang, har tre barn. Hva pakker dere?Hva gjør dere?Hvordan er det? Vil vite alt:))
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Her kommer du til å få mange sprikende svar.. Selv liker jeg alanya når jeg holder meg unna bazarområdet. Det er gøy en gang, så er det bare slitsomt. Vi har ferieleilighet et stykke utenfor alanya og trives vedlig godt i tyrkia. Det er veldig fint å være der i september. Passe varmt. Eller dvs.. varmt men ikke for varmt. Vi pakker badetøy og veldig veldig enkelt ellers. Et par løse sommerkjoler til Lille og meg, og tilsvarende til kjæresten. Det er helt poengløst å dra med masse tøy. Det kan være greit med sånn uv-drakt til ungene om du ikke gidder å smøre hele tiden.. for solkrem må til. hehe. Dessuten om dere skal være mye på stranden så ville jeg kjøpt meg badesko på markedet fordi sanden blir så sabla varm at man nesten må beinfly ned til sjøen for å bade!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå