Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har vært til og fra på DIB i mange år, men har nå hatt en pause på nesten 2 år. Jeg har vært Mutya, og Linda med gull i magen. Har ikke hatt profil her på lenge nå, men ettersom vi snart er i havn med adopsjon, syntes jeg det var på tide med en aldri så liten runde igjen :-) Ser mange kjente og ukjente, men jammen er det mange jeg savner også! :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 I gamle dager het jeg Sweet Amber...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Åh, deg husker jeg!! Du er jo en av goodisene! Hilsen HI :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Hihi, husker deg og:) Hvertfall som Linda med... var jo her så mye at det nesten er flaut:P Sweet Amber
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Hehehe, enig med deg, Sweet Amber :-) Det blir nesten flaut! Hører med til historien at i den tiden var jeg arbeidsledig tilflytter, og hadde masse med dødtid! Haha! Nå er jeg innom å ser et par ganger i uka :-) Har ingen kjente jeg prater med, men stiller noen spørsmål selv på ting jeg lurer på, og svarer andre i blandt. Det er virkelig ikke som før, da man hadde mange man "kjente" pålogget :-) Hadde virkelig mange gode stunder på DIB jeg iallefall! -Og ikke minst heftige krangler! :-p
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Jeg het Elinelinea, men var nok ikke så kjent gitt:)
Cat.68 Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Så utrulig gøy å se deg igjen Hi "fd Mutya" Har tenkt en god del på deg.)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 Men der er du jo, Cat!! Du var en av de jeg har tenkt så masse på!!Er alt bare bra med deg??? Har du tlf nr mitt enda?? Kunne du isåfall ha sendt meg en mld slik at jeg får ditt? Jeg har mistet det skjønner du, i div. telefonbyttinger :-) Ellers er jeg å finne på Fb da om du har det!! Masse klemmer fra Linda :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #11 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har vært: Siklerotte Sug lut KaMa Doppler Angelica Dr.Yppert Kjøttpølsa Monajenta Småsporvinj Prekæs Dronninga Emma og Adrian Figa Vinterflickan Pa Te Ti Ca Ludderet Cat68 Blandt annet...
Cat.68 Skrevet 12. februar 2010 #12 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har det bare topp for tiden Linda. )) Ting går bare riktig vei her nå for oss. Jeg er på fb vettu men jeg husker jo ikke etternavnet ditt. Mistet desverre ALLE telefonummer da jeg skiftet telefon, men pokker det må da gå å ordne. Kan du ikke sende meg en melding på Pm da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå