Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Håper noen kan si litt om hvordan det er å ha trillinger alene.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Å fri og bevare!!! Nei, det vet jeg ikke om. Har tvillinger selv, og er ekstremt glad for at vi er to voksne her i huset. Vet om to trillingfamilier. Der er begge voksne til stede - og de får i tillegg MASSE hjelp fra besteforeldre, tanter, onkler, naboer osv. Men kan si en ting helt sikkert; det er garantert veldig travelt!! I tillegg til at det er tre barn, er jo alle trillinger premature, med alt hva det fører med seg...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Det var hu som var på TV, det var noe galt med huset hennes e.l. kanskje på TV2-hjelper deg? Hun ventet vel trillinger eller var det tvillinger... Uansett , har to tette selv, og det en utrolig stor hjelp å være to, men selvfølgelig klarer men det meste alene også. Venter du trillinger, og er alene, så prøv å allier deg med slekt eller venner som kan hjelpe til i den første tiden. Det tar tid før rutiner og slikt er på plass. Alene vil du pumpe deg helt for energi og jeg skal ikke si at du ikke klarer det, men du kommer ikke til å huske mye fra barne er spedbarn vil jeg tro ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Hun er alene med FIRE! :-0 http://www.klikk.no/foreldre/baby/article303654.ece
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Hjelp.. Hørte dessuten om ei som følte den biologiske klokka tikke og tok turen til klinikk i Danmark. Nå venter hun tvillinger alene, og har selvsagt ingen far eller farsside til tvillingene. Det går nok, men hun kommer nok til å fortvile av og til...?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Til HI: Hvorfor spør du - er dette en relevant problemstilling, eller er dette bare noe du lurer på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå