2011ee Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Venter mens neste fredag selv. Tok test i dag, men neg, altfor tidlig å teste tror jeg.. Fler som har testet i dag?
singo Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 venter mens i dag,men har ikke fått:) men har en dårlig følelse på at jeg kommer til å få det,blir sååå skuffet hver gang... tror det er litt tidlig å teste nå ja.mener på at du må prøve å vente til dagen før eller den dagen du venter mens...
Tøvsjura Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Venter mens 22.02, har ikke testet enda, men er orker heller ikke. føler jeg bare blir skuffet så venter i stedet til ikm og tar det derifra
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 venter og mens rundt den 22/23,å det er jo sååå lenge å vente til;) rart man blir gærn i hode eller;) har dere noe symptomer så tili?
♥ perla ♥ Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Venter også mens rundt neste helg. Har tenkt å ta testen på lørdag, om tr ikke er kommet enda.. må klamre meg fra å ta test før den tid.. Er så spent! Har kjent masse rart nede i eggstokkene, håper det er festesmerter.. Da får vi høre da om ei ukes tid hvordan det går med alle som venter mens =) <3
villmusa Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Eg har ikm 22/23 feb. Føles som en evighet til!
Kira - Gravid! Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Har IKM neste fredag (eller torsdag), og har foreløpig ikke ett eneste symptom. Noe jeg ser på som ett godt tegn. Håper det betyr at Wild Yam'en har gjort det den skal, siden mine symptomer tydligvis alltid er PMS. Hehe... Lykke til alle sammen.
Gurine og gulla Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Jeg venter IKM den 20. håpe bare ikke tanten kommer. synes vi har prøvd lenge nok nå Har ikke testet enda...tenkte jeg skulle prøve å la være å teste denne gangen, har brukt alt for mye penger på tester allerede. Temper denne mng.. litt spennende å følge med på den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå