Gjest Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Jeg er ikke den mest aktive selv her inne, men synes ofte Alva (har 4 barn) hadde mange fine innlegg her inne.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Hun har meldt seg ut herfra for en stund tilbake
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Det har jeg ikke fått med meg, skjedde det noe spesielt?
Full house Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 ER du Alva i forkledning kanskje? Ikke uvanlig at folk spør etter seg selv her.
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 He, he, neida! Var bare at jeg savnet henne her inne.
Full house Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Finner det litt merkelig at "en som ikke er så aktiv her inne" begynner å savne brukere av forumet :-p Men anyway om du er Alva eller ikke, så er hun nok her under annet nick. En som har vært på DIB i mange år hver dag, forsvinner nok ikke bare sånn plutselig :-)
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Jeg skriver ikke så mange innlegg selv, men leser her inne daglig. Mye fordi jeg ofte surfer med I-phone og da tar det så lang tid å skrive innlegg.
brooklyn Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Jeg er heller ikke så aktiv her inne, men har vært her inne til og fra noen år nå. Og senest i dag tenkte jeg at det var lenge siden jeg hadde sett Alva sitt nick. Og jeg er ikke henne, og spør derfor ikke etter meg selv:)
Full house Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Jeg håper hun kommer tilbake igjen jeg, eller allerede er her! kjipt at noen skal forsvinne slik.
Mamma´n til lillemor Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 Har også lagt merke til at Alva ikke har skrevet noe i det siste, og syntes hun har hatt mange fine innlegg både her og på BiM. Pleier å være mest på småtroll, men har lagt merke til at det er mange mistroiske her inne på skravle. "Ikke uvanlig at folk spør etter seg selv, altså..... Merkelig at noen som er lite aktive her skal begynne å savne andre...." Jeg synes sånne kommentarer er merkelige, jeg da.
Full house Skrevet 12. februar 2010 #11 Skrevet 12. februar 2010 Hva er så merkelig med det?! Når jeg sier at det ikke er uvanlig at folk spør etter seg selv, så er det jo nettopp fordi det har vært mye sånn! Og at jeg synes det er rart at noen spør etter kjente brukere når de aldri skriver på dib, er vel heller ikke så rart. Mulig du synes det, men ikke jeg :-) Om du synes det er så mange mistroiske her, og så topp på småtroll, er det jo fint at du har funnet et forum du liker bedre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå