Gå til innhold

Da har jeg slanket meg 32 kg!! og tror alle dere andre der ute som ønsker det klarer det!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stå på!!!

Det var et helvete de 2 første ukene men så har det gått jevnt(med ned turer og oppturer) så etter 5,5 mnd er jeg tilbake i normal vekt.

Livet er helt noe annet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud å fantastisk!!!

Gratulerer!

Hvordan gjorde du det?

Skrevet

Gratulerer so masse! Du e fantastisk flink! Har du seriøst slanka deg 32 kg på 5,5 mnd????? Hvordan??

Må si at jeg holder på jeg også, startet 18 januar i år, og er nå 8 kg lettere.. Må si jeg vart VELDIG motivert av å se at du har gått ned så mye på 5 og en halv mnd! Og dette helt uten slankeprodukt??

Skrevet

ja det føles fantastisk :) jeg la opp en meny uten mye fett og halverte porsjoner og fulgte den slavisk.Klart jeg røyk et par ganger:) Men gikk fint for det.Hadde ingen planer om å gå ned så fort.Men ble bare sånn!

Trente minimalt men gikk lange turert 3 ganger i uka(1,5 ca)

Skrevet

Så flink du har vært!! Du har virkelig noe å være stolt over.

Hvor mange uker brukte du?

Hvor mange timer trente du per dag?

Hvor gammelt er ditt yngste barn?

:o)

Skrevet

Så flink du er! Gratulerer så mye!

Skrevet

GRATULERER så mye du har vært kjempe flink :o)

Skrevet

Glemte også å spørre hva du veide i utg.punktet?

Skrevet

Gratulerer! Kjempeflott vil jeg kalle det. Stå på! :-)

Skrevet

Takk for det! mulig jeg spiste for lite ut i fra anbefalt..men jeg gikk aldri sulten(i den grad at jeg sultet meg)

Ikke noe slanke produkter! Begynnte på ketolyse men ble så uvel og kvalm av all den feite maten så la opp en diett selv :)

Synes du er rå flink 21:26! For å slanke seg er ingen enkel ting!

Stå på!! klem HI

Skrevet

21:28 Dette klarer du også(ditt mål)

jeg brukte 5,5 mnd ca

Jeg gikk lange,raske turer noen ganger i uka

min yngste er 2 år snart:)

hi

Skrevet

Tusen takk alle sammen! snart er det dere! og det er verdt alt strevet!!

HI

Skrevet

Ano 21:26 her.

Nei, å slanke seg er ingen enkel ting, men nå når jeg leste innlegget ditt, ble jeg supermotivert!! Gleder meg til neste gang jeg skal gå på vekta, håper jeg er komt på ett 2-sifret tall :D

Tuuuuuuuuuuuusen hjertlig takk for motivasjonen, og STOR gratulasjonsklem fra meg :)

Skrevet

jeg veide 108 da jeg begynnte.

Hi

Skrevet

bare hyggelig 21:40!! Dette er deg snart!Visste ikke

at det skulle gå så fort ,så mistenker at jeg spsite litt for lite,men siden jeg ikke sultet med synes jeg det var greit for min del...siden jeg veide helsemessig mye for min høyde osv.

Men drakk mye vann(utrolig hvor mye det hjelper når man tror man er sulten og kroppen egentlig bare vil ha nok vann!Pluss at vann driver jo vann og hadde tydlig mye vann i kroppen)

Et annet tips er å holde seg så travel som man kan! blir man sulten/rastløs,trøk støv,eller brett/stryk klær :)

Masse lykke til videre:))

klem hi!

Skrevet

21:40 her igjen! Hehehe, veide 108 da jeg begynte også... Og er bare 1.69 høy, så var vel litt mye :P Igjen, tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...