meg & to små vampyrer Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Landa på ryggen på en måte... eller på ene skulderen og ene baksida av hofta-. Nakken var jeg litt stiv i fra før, så dn kjennes like lite/mye vond ut.. Blir det verre til i morgen det her? Gjør det ofte det? jeg pleier ikke å ha for vane å falle fra høyder så er litt grønn.. (ikke planer om å gjøre noen vane ut av det heller altså).
☆Monkey Business☆ Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Hva gjorde du på kjøkkenbenken da?? Kan dessverre ikke svare på det du lurer på, men håper du ikke blir verre av fallet
Gjest irismor Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Du må nok belage deg på at du får vondt både her og der. Og blåmerker hører også til, jeg tror jeg hadde tatt meg noe smertestillende når jeg la meg. Du kan få en ubehagelig natt. Men jeg håper du har hatt en smule flaks og slipper fra det hele med skrekken og overlater kjøkkenbenkklatring til de mere erfarne ;-) God bedring.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2010 Hva jeg gjorde der? jeg skulle henge opp et bilde over den... og så er det jo kaos her hjemme, som vanlig, en 3åring som gjør det han ikke skal og mas og så vet jeg ikke helt hva som skjedde før jeg lå der... Jeg må jo klatre i dette huset, for kjøkkenskapene er så høye at jeg ikke rekker opp... Av 3 overhyller rekker jeg såvidt opp til de varene som står ytterst på hylle nummer 2.... Tror dere jeg trenger smertestillende? Ånei.. jeg er akkurat på bedringens vei etter to ukers sammenhengende sykdom her jo... uflaks..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå