Gå til innhold

"Dette er ikke en trussel,bare en advarsel" PISS MEG I ØRET!! F*** at jeg ikke stemte Frp!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

føler du for å gå ut i avisen og ta avstand vær gang en nordmann sier noe du er dypt uenig i?

eller er det bare muslimer som hele tiden må gå ut offentlig å ta avstand når 1 person sier noe han eller hun er dypt uenig i?

Du tør nok ikke fordi du er redd Krekars venner.

Hvorfor skulle rasister komme å slå ned noen dersom du sto fram og sa "NÅ MÅ DERE SLUTTE Å TRUE! JEG ER SELV MUSLIM, OG DETTE HAR GÅTT FOR LANGT!"

Jeg skjønner egentlig at du er redd.

Du har jo grunn til det.

Ja, vet du, det hadde jeg gjort hvis jeg hadde undervist i ei kirke, og en av mine kollegaer gikk ut og sa han ville drepe nordmenn fordi han ikke likte noe som var på trykk i Dagbladet!

Da hadde jeg faktisk gått til avisene, og sagt fra at han representerer IKKE alle i denne kirka!

Hadde ikke du??

Annonse

lammekjøtt-mannen, vet du egentlig hva som skjedde 11.september 2001?

Du skriver som om du ikke har den minste peiling.

Her dreier det seg om en trussel på linje med at 4-5 fly skal komme til å kræsje omtrent samtidlig i Stortinget, Slottet, Nasjonalmuseet, Gardermoen og Oslo City fks!

Ja, fordi det er faktiskt tungt for barna også, når mennesker kommer hjem her og vil slå ned min mann fordi vi er muslimer...

Jeg trenger ikke si det i avisene. Om jeg har behov for å si det til noen , sier jeg det til den det gjelder. Han er bare en email unna.

Arrangementskomiteen hadde faktisk fjernet det fra talen hans, men han valgte selv å si det, det får stå på hans kappe, ingen andre.

Muslimene gidder ikke engang ta avstand fra 11. september, eller flaggbrenning. I stedet sier de "you had it coming" og det kommer mer dersom dere ikke gjør som vi vil.

nei. akkurat som jeg ikke får trang til å gå ut i avisen vær gang siv jensen snakker om ikke etnisk norske på en nedverdigene måte, selv om jeg personlig tar avstand fra hennes holdinger.

Jeg bor ikke engang i samme by som han, er ikke registrert i samme moske som Mohyeldin, har aldri møtt ham, eneste jeg har møtt i den arrangementskomiteen, er Yusuf, som er norsk...

Moskeer er også ulike vet du... Man har moskeer for ulike lovskoler, moskeer for ulike nasjonaliteter, moskeer for ulike sekter, grupperinger osv... Da må jo noen fra hans moske evnt gjøre det da, og ikke vi som bor på andre siden av landet.

Det kommer ikke til å vare lenge, nå.

Nordmenn er drittlei all denne skiten.

Jeg føler at Norge har blitt okkupert sakte men sikkert. Ikke som i 1940, da vi ble tatt på senga.

Kanskje våkner politikerne i andre partier også nå?

Man kan iallefall håpe.

Annonse

Ok, jeg hadde ikke tenkt til å svare, men måtte logge inn å gjøre det likevel når jeg leste gjennom dette.. spes fordi jeg reagerer på noe av det bellinda skriver.

Så bellinda:

Kall meg hva du vil, om du vil kalle meg rasist eller hva søren, så bare gjør det, men det er jeg ikke.

Jeg har derimot ytringsfrihet, som det snakkes så voldsomt om her ;)

Jeg vil ha ut,ikke alle muslimer,men generelt utlendinger som kommer til landet vårt og øker kriminalitetet, som ikke respekterer våres regler,som ikke respekterer at jenter kler seg som de vil, som ikke tar vare på barna sine, som tror det er greit at de slår kjerringene sine.

Jeg vil ha ut de som er så sykt misfornøyd med dette landet, men likevel nekter å flytte på seg.

Du påstår at vi tar alle under samme kam, fordi vi diskuterer dette og er imot noe av det som blir sagt.

Men hvorfor gjør du da det samme?

Eller kan DU virkelig snakke for alle, siden du stadig skriver VI muslimer?

At du har valgt å bli muslim, har jeg ikke noe å si på.

Og du sier samtidig at du er norsk og at dette er ditt hjemland..

Javel, det tror jeg på, og da har du all rett til å være her.

Men igjen, du er ikke ALLE muslimer..

Det finnes de som ikke er født og oppvokst her, det finnes de som ikke er her lovlig engang, det finnes de som bare har vært her en liten brøkdel av sitt liv og det finnes de som egentlig ikke ønsker å være her fordi de er uenig i alt vi står for, men som likevel ikke drar.

Samtidig skriver du at DERE er i mot bl,annet hat..

Javel.. hvordan vil du da forklare det som nå skjer?

At mennesker i norge kanskje vil leve i frykt for terror-angrep?

Og at det trues (eller hva man no enn velger å kalle det) med vold mot de som trykker de tegningene?

Det er forskjell på ytringsfrihet og terror,trusler,vold og hevn!!

Og så må jeg legge til.. resten av det som foregikk hadde jeg absolutt ingenting imot.. demonstrer i vei, bare det foregår på en real måte.

Slutt med det der "jeg er ikke i samme moske som han". Er det i det hele tatt noen muslimer som kan ta avstand, her og nå, fra 11. september og fordømme terrorhandlingene som fulgte, de i London også?

Den som jeg svarte, hadde stått opp i kirken og sagt det, jeg kan ikke det, for han går ikke i samme moske som meg...

Jeg gidder ikke ta avstand fra ting i hytt og pine, jeg har ikke noe med det å gjøre, det står i Koranen at den som dreper ett uskyldig menneske har drept hele menneskeheten...

Jeg har heller ikke noe å gjøre med muslimer som synder på andre måter, drikker eller puler rundt, men det er vel bare "integrering"...

Og jeg gidder ikke å diskutere mere med deg i denne tråden heller.

Og muslimene som dreper andre mennesker med egne sprengladninger, de sier at de ikke er uskyldige, de som må dø. Men dette vet du jo.

Jesus kom for å være sammen med sånne syndere, Han.

Mye lettere å bli kristen enn muslim, tydligvis.

Nå er generelt innvandrere fra en del av verden veldig hissige på det med hva som er rasisme. Det er sant. De tror at bare vi retter til på dem eller er uenige, så er vi rasister. De har mange ganger opplevd at å kalle en nordmann for rasist, kan gjøre at de får det som de vil...... Sånn er det bare, så det nytter ikke å bortforklare det. Her har vi nordmenn mye skyld, pga vår måte å reagere på, syns synd på.... ja, kall det hva du vil. Dette tror jeg faktisk gjelder flest ressurssvake invandrere fra helt andre kulturer enn Europa.

MEN i alle samfunn finnes der idioter som bare venter på en unnskyldning til å eksplodere(også bokstavelig talt ang noen samfunn). De leter etter fyrtøyet for utløp for sitt eget indre raseri. Det har ikke med religion å gjøre, sånn egentlig. Det er bare en unnskyldning. Mer personlighet og egne opplevelser. Dette har jeg opplevd på kroppen; min eks(etnisk nordmann) var slik.......

Jeg må si at det er merkelig at alle som svarer her, sier de er norske og kjenner til alle slike miljø. Lever vi i samme Norge? eller hva skjer? Alle har subjektive opplevelser, men........ tenk litt. Jeg fatter ikke hvem som virkelig TROR på at muslimer kun er snille, eller kun er onde. En del tør jo nesten ikke si det om de er muslimer. Tenk person, ikke religion.

Guri Malla for en generalisering i denne tråden. Ja, det finns muslimer som ikke er riktig navla, på samme måte som det finns kristne, jøder og mormonere som ikke er riktig navla. Dette handler om personer, ikke religion.

Ja, jeg ble provosert av uttalelsen, men det betyr ikke at jeg tror mine muslimske venner står bak en slik uttalelse. Ja, jeg synes at enkelte kommer hit til landet og ødelegger det med sitt kvinnesyn og syn på etnisk norske, men jeg synes også det er mange etnisk norske som ødelegger landet med sitt kvinnesyn og syn på ikke-etniske norske.

Om du flytter til et land hvor du ikke kjenner noen, så vil du automatisk tiltrekkes av "samme" samme folk som deg. Som utlending oppsøker du feks internasjonalt senter, for å være sammen med likesinnede. Det er ikke lett å være ensom i et land hvor "alle" hater deg. Jeg har hørt om ei som fikk kjeft og ble spytta på på jobben sin fordi hun hadde hijab, og denne jenta var etnisk norsk. Jeg har hørt om de som sier at det er greit at Israel bomber Gaza sønder og sammen, Gaza som er den plassen med tettest befolkning under 18 år. Det vil si at det går flere barn enn voksne i en slik bombing.

Ja, vi skal være skeptiske, men ikke mot alle. Vær skeptisk mot HAN som uttalte de ordene, eller HUN som slår barna sine. Ikke vær skeptisk mot ALLE muslimer bare fordi det finns idioter. Jeg er ikke skeptisk til alle alenemødre fordi noen plasserer ungen sin hos hvermannsen for å drikke og pule hver helg. Jeg er ikke skeptisk til menn bare fordi det finns idioter som slår konene sine. Jeg er skeptisk til DEN alenemoren og DEN mannen. Stor forskjell.

Er det noen av dere som har uttrykt dere så vanvittig enspora som så dokumentaren på nrk1 om innvandrernes historie? Siste episode handla om hvordan det var NÅ å være mørk i Norge. Rasismen lever i beste velgående. Det var ikke så mange år siden mørkhudete folk ble kalt for aper, og det var snakk om tvangssterilisering av immigranter. For innvandring har det ikke vært i dette landet siden 70-tallet.

Joda, klart du kan, det har du jo vist tydelig i hele denne tråden.Men siden dere muslimer tror en må pule rundt for å bli integrert, er det jo ikke rart at dere står for de fleste voldtektene her i landet. Skal det integreres, så skal det integreres.

HAHAHAHA, 01:27. Tror du VIRKELIG at muslimer står for de fleste voldtekter i dette landet? Definerer du bare overfallsvoldtekter som en ekte voldtekt? Du vet at det er flust av voldtekter i forhold, mellom "venner" og på fest som ALDRI blir anmeldt? Overfallsvoldtekter blir i mye større grad anmeldt enn en festvoldtekt. Overfallsvoldtekter gjort av ikke-vestlige personer blir slått stort opp i media, mens en overfallsvoldtekt av en nordmann ikke blir skrevet om i det hele tatt.

Lær deg hvordan media fokuserer på ting, så innser du hvor stor makt de har. Samtidig vil jeg råde deg å ikke se ting så sort/hvitt, for det er mange nyanser av grått i verden.

Jeg bodde ved et asylmottak i mange mange år, jeg gikk forbi det hver dag til skolen, det var ALDRI bråk der. Eller jo, en gang skjedde det noe alvorlig. En nordmann stakk ned en annen nordmann som gikk forbi. Altså, ikke asylsøkerne. De hjalp til om vi trengte hjelp til ting i hagen og var rett og slett bare koselige. Men jeg vet jo at det finnes asylsøkere som er alt annet enn koselige og.

Statistikken blir likevel ikke i muslimenes favør, da det fins mørketall ang voldtekter i familiære/vennskapelige forhold både på muslimsk og kristen side. Og ALLE overfallsvoldtekter skrives om i media, uansett hvilken kulturell bakgrunn gjerningsmannen har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...