Gå til innhold

"Dette er ikke en trussel,bare en advarsel" PISS MEG I ØRET!! F*** at jeg ikke stemte Frp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Muslimske ungdommer brukte i dag sin ytringsfrihet, og sa ifra at vi ikke vil ta mere dritt, at vi ikke vil behandles som annenrangs borgere i vårt eget land, og at vi faktisk er imot generalisering, harselering og hat.

Og stikk de argumentene om "kvinner som vestlige horer" og bla bla langt vekk, da, vær så snill, om dere ikke kan diskutere muslimer uten å dra dette inn, er det lite håp om dialog...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan sikkert droppe all trakasseringen norske kvinner utsettes for av muslimske menn i debatten hvis muslimene klarer å droppe rasismepratet sitt. Det er lite som er så trøttende som rasismehylekoret. De verste rasistene jeg vet om er noen invandrermiljøer i Oslo.

Skrevet

Jeg støtter heller ikke noen form for vold. Jeg er heller ikke for ærekrenkelser og respektløshet. Problemene dukker opp da disse begrepene har det med å kollidere jevnt og trutt. Det som er poenget er at religion igjen i større grad blir misbrukt til å skape forbud og undertrykkelse.

Skrevet

Det virker jo som de muslimske taxisjåførene, trikkesjåførene og t-banesjåførene i Oslo er rørende enige, så hvorfor ikke generalisere?

Skrevet

Jeg jobber ingen av stedene du nevner. Jeg jobber i Norges nest største ISP og kan gjøre deg nettløs om du er uheldig :D

Skrevet

Nå har ikke jeg lest alle disse svarene, men jeg sier bare..... Det er ikke flertallet av muslimer som er farlige, men fåtallet.

Få de kastet til helvete ut av landet. Det går jo på folkets og landets sikkerhet. Ytringsfrihet eller ei. Reell trussel på Norge og oss som bor her har ingen ting med ytringsfrihet å gjøre. Kun terrorisme og fanatisme!!! De som sier noe annet er enten rett og slett dumme eller hjernevasket!!! Gift med en muslim eller muslim selv!!

Faen så provosert jeg også er!

Skrevet

En advarsel... eller en trussel??

Skrevet

Det virker i alle fall ikke stimulerende på debatten at fordi det ikke gjelder alle kan vi ikke diskutere de det gjelder. Jeg mener selv at jeg ikke generaliserer muslimer, jeg mener bare at det er feil feil feil å bruke religion til forbud og undertrykkelse. Hvis vi tillater det, mener jeg vi er i ferd med å miste mange av de grunnleggende rettigheter vårt samfunn er bygget opp på.

Skrevet

Nei, fordi det kan jeg ikke, med mindre hun ikke betaler regningene sine. :D

Skrevet

Oslo kommer til å brenne snart. Muslimene kommer til å sprenge forskjellige steder i lufta, tror jeg. Jihad er viktig for dem, og det er trist det har blitt sånn i vårt eget land. Men dette har mange av oss visst lenge, og sagt fra om.

Men ingen har hørt på oss som fortvilet roper med siste pust av vår stemme.

Snart er det for sent.

Skrevet

Er helt enig.

Er det noe som provoserer, så er ekstremister ungdommer og voksne og kaster STEIN inn i butikker, biler og bygninger. Er så absolutt ikke akseptabel oppførsel.

Et ikke-voldelig tog synes jeg er helt greit, det er ytringsfrihet i dette landet så de har helt klar lov å uttrykke sin misnøye gjennom et fredelig demonstrasjonstog. Men når det finnes idioter som faktiske begynner å gjøre hærverk og oppfører seg voldelig for å vise sin misnøye, så går det for langt. De er ikke i krigsherjede Irak osv nå, men de er i fredelige Oslo.

Jeg er ikke imot muslimer, så lenge de integrerer seg i samfunnet.

Ingen hadde tatt opp dette med at mange muslimske menn voldtar, og antaster vestlige kvinner - og igjen legger skylden på offrene sine, hvis det ikke var tilfellet for at dette skjedde. Igjen er dette uakseptabelt. Er veldig tåpelig at det sitter en muslimsk kvinne her inne å bortforklarer at norske kvinner blir voldtatt av muslimske menn.

Skrevet

trikkesjåførende og t-banesjåførende har ikke stoppet opp å jobbe. ihvertfall ikke i så stor grad at ledelsen har klart å fange det opp. de har derimot lovet å ikke gjøre noe som går ut over jobben

Skrevet

22:13: Trodde Arfan Bhatti sa: "jævla hykler"...

Skrevet

Det er trist at dere som har omfavnet muslimene ikke skjønner faren på norsk jord. Veldig trist.

Ingen skjønner visst hva Jihad er før dere ser norske barns blod klint utover norsk jord, gråtende norske mødre med døde barn og voksne rundt seg i ruiner etter at muslimske selvmordsbombere har sprengt seg i lufta på en eller annen stor uteplass midt i Oslo sentrum.

Våkn opp før det er for sent.

Nå har de jo gått ut og advart dere selv.

Hva mer skal til?

Skrevet

i sånne her diskusjoner så blir alltid vi som ikke syns muslimer er spesielt skummle kaldt naive, mens de som syns det blir kalt paranoide.

om jeg kan velge mellom å være naiv og bli drept uskyldig drept, eller paranoid og drepe uskyldige, så velger jeg naiv.

Skrevet

Sitat:

- Når vil norske myndigheter og deres medier forstå alvoret i dette her? Kanskje ikke før det er for sent. Kanskje ikke før vi får et 11.september på norske jord. Dette er ingen trussel, det er en advarsel, sa Mohyeldeen Mohammad i sin appell til de rundt 3000 oppmøtte demonstrantene på Universitetsplassen i Oslo sentrum fredag.

- Det var en advarsel. Vi må si fra når mediene går for langt. Og mediene i Norge har gått for langt, og myndigheten gjør ikke noe. Det var en advarsel fra en borger av dette landet, sier han til VG Nett.

- Tror det du vil komme terroranslag mot Norge?

- Ikke med det første, men hvis dette fortsetter, så kan det skje. Muslimer aksepterer ikke trykking av disse karikaturtegningene, sier han.

- Tror du enkelte muslimer vil ty til vold mot Dagbladet som trykket tegningen?

- Bare Allah vet om det blir brukt vold. Det vet ikke jeg. Jeg tro de kommer til å måtte regne med det. Vi frykter også at det skal skje. Muslimer vil få et dårlig rykte da, svarer han.

Skrevet

Du skjønner jo tydeligvis ikke heller hva jihad er for noe!

Skrevet

Hadde vært deilig å kunne slippe disse ekstreme innvandrere ja... Håper vi en dag kan klare å få begrenset innvandringen. Snart er det jo flere muslimer i dette land enn det er nordmenn, og det er skremmende.

Skrevet

Videre sier han:

- Jeg tror det kommer til å skje et terroranslag mot Norge hvis hetsen av muslimer fortsetter. Hvordan folk se på på det får være opp til dem. Det var en advarsel, ikke en trussel, sier han.

Skrevet

Man kan bli paranoid av mindre.

History repeats itself. De var muslimer de som sto bak 11. september i NYC også.

Skrevet

Synes ordet "muslim" ødelegger debatten her jeg. Spørmålet er jo ikke om en liker muslimer eller ikke, men om man synes det er greit at religion skal brukes til å forby ting i det offenlige rom i Norge. Det er i alle fall det jeg har prøvd å poengtere i debatten, selv om jeg ser at noen vil ha det til å handle om for eller imot muslimer.

Skrevet

Lammekjøtt og Belinda. Dere må jo være muslimske selv eller gift med en for å forsvare dagens snakk/handling. Ja, ja. En dag får selv dere en oppvekker!! Selv om jeg håååper det aldri skjer!!

Skrevet

Det skal nok litt til... Det er ca 92000 muslimer, men om det er antal registrerte i trossamfunn, eller om det er innvandrere fra i hovedsak muslimske land, vet jeg ikke, og det vil være en vesens forskjell på de to tallene, da det i den sistnevnte gruppen er mange ikkepraktiserende eller eks-muslimer også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...