Bellinda Skrevet 12. februar 2010 #26 Skrevet 12. februar 2010 Han er jo en gjøk uansett, og det er jo egentlig ikke det verste stuntet han har gjort da! Han kalte buekorpsene Taliban og har forsøkt å kuppet årsmøter i SV i tillegg, han er jo ikke vel bevart, finnes da mange bra innvandrerpolitkere. Dessuten er ikke Amir Payan muslim heller...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. februar 2010 #27 Skrevet 12. februar 2010 ja det er jeg klar over.
Bellinda Skrevet 12. februar 2010 #28 Skrevet 12. februar 2010 Store deler av demonstrasjonen var faktisk LOVLIG! Det var bare den siste greien der ved Oslo S som var ulovlig. Men vaktene løste den opp ganske fort egentlig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. februar 2010 #29 Skrevet 12. februar 2010 eller det ble litt feil. jeg er vel ikke klar over akuratt antall, men jeg vet at det skjer
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #30 Skrevet 12. februar 2010 Du kan sammenligne bombing av synagoger med kirkebrenning. du kan sammenligne karikaturer av Muhammed med karikaturer av Jesus. Det er to vidt forskjellige ting, med svrt varierende alvorlighetsgrad.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #31 Skrevet 12. februar 2010 Hva jeg er i mot? De som kommer hit og tror de kan holde på sånn som de holder på der nede hvor de kommer fra. Jeg er i mot de som kommer hit og nekter å lære språket, jobbe, få barna inn i skolen osv. osv.. Du er jo tydeligvis for denne galskapen. Når du blir voldtatt av en muslim fordi du gikk i skjørt som gikk over skoa dine og fordi han ser på deg som en hore tenker jeg du får et litt annet syn på saken...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. februar 2010 #32 Skrevet 12. februar 2010 om vi snakker om følelser så kan ikke karikaturer av jesus og mohammed sammenlignes
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #33 Skrevet 12. februar 2010 Derfor skrev jeg bevisst ikke "flyktet fra", men "reiste fra". Jeg er fullstendig klar over at det er mange forskjellige grunner til at folk er her, men de har ingen grunn til å være her hvis de ikke setter pris på det frie demokratiet og den gjensidige tillitten det er bygget på.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #34 Skrevet 12. februar 2010 Det er vel som regel muslimer som voldtar og dreper konene sine
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #35 Skrevet 12. februar 2010 Jødene dreper uskyldige barn, kvinner og menn på Gaza stripen, de har okkupert Palestina. Men siden de er jøder så er det liksom greit. Hva hvis muslimene skulle sagt at i Koranen står det at Norge tilhører muslimene og at det er muslimenes hellig land. Hadde det vært greit da at muslimene okkuperte Norge? Nei, tenkte meg det, Hadde bare en viss tysk mann gjort jobben sin skikkelig så hadde verden vært kvitt ett problem, og nei jeg er ikke muslim, jeg er bare anti-sionist!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #36 Skrevet 12. februar 2010 Hva faen er det de folkene de forventer? De er i det kristelige landet Norge, hvor ytringsfrihet er noe som står sentralt i samfunnet vårt. Er det så ille som de skal ha det til her i landet, kan de ta og dra hjem til sine egne land - eller hold kjeft. Hater innvandrere som ikke klare å gjøre annet enn å voldta, mishandle, stjele, drepe, og gjøre herverk.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #37 Skrevet 12. februar 2010 Jo, det kan det da så absolutt for en del konservative kristne. Forskjellen er at det er vesentlig færre konservative kristne som dreper pga det. De sier sin mening. Idag var demonstrasjonen fredelig, heldigvis. Andre land har ikke vært så heldige.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #38 Skrevet 12. februar 2010 jeg ble mektig irritert over det utsagnet! Komme med slike trusler hører ikke hjemme noe sted. Og å si at media hauser det opp og burde la det forgå i stillhet ....nei vet du hva!! Det ble sagt og da har media all rett til å lage en sak ut av det. Det er en ALVORLIG uttalelse og minsker iallefall ikke min skepsis til muslimer!! Det er på tide at Norge får øynene opp og ikke fortsetter å være så innmari naive!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. februar 2010 #39 Skrevet 12. februar 2010 hvem er "de" som du snakker om hele tiden? alle muslimer i norge?
Bellinda Skrevet 12. februar 2010 #40 Skrevet 12. februar 2010 Så neste gang ei drittkjerring freser til meg eller ungene mine på bussen eller spytter på datteren min, eller noe, så er det greit at jeg tror at alle nordmenn mener det samme? Ja?
Bellinda Skrevet 12. februar 2010 #41 Skrevet 12. februar 2010 Ja, vi er kjempefarlige. Sjempefarlige, sier jeg! Bøh!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 12. februar 2010 #42 Skrevet 12. februar 2010 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor man absolutt må tegne Muhammed karikatur når de vet at dette er krenkende mot Islam og oss muslimer. Ja vi har ytringsfrihet her i landet med det går ann å vise respekt for andre. Kanskje de ikke viste det første gangen de tegnet Muhammed, men er det noe poeng å publisere flere bilder av han om og om igjen?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #43 Skrevet 12. februar 2010 Hei lammekjøtt-mannen. For å sitere Lars Mjøen i dagens Aftenposten: "De kristne her i landet har i løpet av de siste 50 år tennergnissende måttet finne seg i en liberalistisk revolusjon, der hovedmålet har vært at bl.a.kirke og religion ikke må misbrukes til undertrykkelse og forbud". Et hovedmål jeg støtter fullt og helt, men den må gjelde for alle religioner. Det virker som om det er du som mener at det skal være andre regler for muslimene.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 12. februar 2010 #44 Skrevet 12. februar 2010 Ja ifølge enkelte anonymer her inne så er det greit. Så da er alle nordmenn rasister fordi EN alkoholiker kom med rasistiske komentarer til min datter!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. februar 2010 #45 Skrevet 12. februar 2010 nei jeg mener ikke at det skal være andre regler for muslimene. jeg var faktisk ikke klar over at karikaturer av jesus var så støtene som det sies her at det er. men jeg er helt klart i mot å støte kristene, muslimer, jøder og alle trodende ved å tråkke på dem med vilje slik dagbladet har gjort! jeg er ikke motstander av debater om tro. men jeg ville aldri tegnet i noens bibel eller trykket tegninger på den måten. og jeg forstår godt at folk går i tog for å vise at de ikke syns det er ok. samtidig søtter jeg ikke noen form for vold.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #46 Skrevet 12. februar 2010 Hva med muslimer da? Hvorfor respekterer ikke de at de faktisk bor i et land hvor det er nettopp ytringsfrihet? Synes heller at nordmenn kunne gå i tog og protestere mot disse motbydelige innvandrerne som tror de kan komme hit til landet og antaste, mishandle og gjøre forbrytelser som de selv vil - for kvinner er jo bare vestlige horer og dette landet er jo fritt vilt for å dra med seg dritten som de såkalt forlot i sin egne land.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #47 Skrevet 12. februar 2010 Herregud, for en måte å prøve å kneble diskusjoene på! Hvis det er logikken din, er det ikke mye som kan diskuteres. Det er faktisk endel narkomane som ikke trenger sprøyterom, så hvorfor skal vi da gidde ta debatten på vegne av de som ønsker det? Det jeg diskuterer er den siste tidens utvikling der følsomme muslimer bruker sin religion til undertrykkelse og forbud. Alle de muslimene som ikke mener det handler ikke denne debatten om, men jeg kunne ønske de kom mer på banen og ble litt mer synlige i debatten.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #48 Skrevet 12. februar 2010 Problemet er at muslimer ikke godtar at Norge er et kristent land. De prøver jo å gjenskape alle ting fra hjemlandet...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #49 Skrevet 12. februar 2010 Etter det dere skriver burde jeg HATE muslimer pga ufine kommentarer, seksuell trakassering, ran, innbrudd og generell sjikanering hver eneste gang jeg er i hovedstaden. Muslimer (jeg bruker betegnelsen helt bevisst) kan trakassere norske kvinner, rane, stjele, bedra og hyle om rasisme av hjertens lyst. De kan også kreve spesialbehandling i forhold til andre religioner. Det er sykelig. Heldigvis er jeg så heldig å ha flere flotte og fantastiske venner som er muslimer, så jeg vet inderlig vel at verden ikke er enten eller. Likevel er det noen miljøer i Oslo som består av elementer som er uønsket i vårt samfunn fordi de motarbeider friheten. Det som virkelig er skremmende er at de øker i antall. Jeg lever i håpet om at de intelligente muslimene vinner styrke. Ser man på midtøsten og en del afrikanske land kan man lure.
Bellinda Skrevet 12. februar 2010 #50 Skrevet 12. februar 2010 Det er ikke ett forsøk på å kneble debatten. Det handler om "like for like". Dere sitter jo og generaliserer oss muslimer i hytt og dynevær, og ser på oss alle som enige med både den ene og den andre, uten at vi kan si noe som helst... Blandt muslimer i Norge i dag, er det en slags "indre justis" som gjør at man ikke får snakke om islam, muslimer eller noe sånt, om man ikke er "kvalifisert nok" eller medlem i ett eller annet organ, helst skal man ikke lage hverken blogger eller websider engang, det har jeg fått høre mer enn en gang, fordi jeg "ikke kan skrive akademisk".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå