Gå til innhold

"Dette er ikke en trussel,bare en advarsel" PISS MEG I ØRET!! F*** at jeg ikke stemte Frp!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble også litt provosert over det. Her skal de demonstrere, det skal være ytringsfrihet... bla,bla, bla!!! Og han ene som en reporter ville intervjue som sa :"jævla Hitler ! " til reporteren! Skal Det aksepteres???

Disse muslimene mangler totalt selvinnsikt.

Det finnes en profeti fra ei gammel misjonskvinne om at muslimene kommer til å tvangsplasseres i leire, og behandles ille. Og at det vil være dårlig gjort av nordmenn, siden mange trengte hjelp under krigen. Men syns sannelig at muslimene legger opp til det selv.

Det har jo forsåvidt alerede vært gjort, i Bosnia i 1992-1994... Det er jo ikke noe nytt.

Det media ikke nevner, er at arrangementskomiteen hadde strøket sitatet hans, og bedt ham la være å si det, fordi de ikke ville stå bak ett slikt utsagn.

Media gjør det bare verre for oss muslimer, igjen, ved hjelp av sin ensidige fokusering. Det ser man jo bare av reaksjonene her inne. Tenk om dette sitatet kunne blitt forbigått i stillhet? Demonstrasjonen gikk for bra for media, så de måtte finne ett eller annet dritt å hakke på.

Annonse

Jeg var ikke der engang, så jeg har ikke surret noe som helst. Hvorfor skal alle tas over en kam, men når vi sier noe, så får vi beskjed om at vi ikke må ta alle nordmenn over en kam osv... Ytringsfriheten er tydeligvis ikke for alle.

Sakte, men sikkert ødelegger vi vårt eget land og velferdsstat med å tillate all denne innvandringen. Håper at flere begynner å innse det og stemmer Frp ved neste valg.

Angående jødene, så holder de seg til å kjempe for Israel. De bomber ikke moskeer i Europa eller angriper tilfeldige muslimer.

Muslimer derimot, er svært fremmelige siden de vil ha verdensherredømme og ikke tolererer synlig jødedom i Europa. Jødene arrangerer aldri voldelige demonstrasjoner. Muslimene derimot skal liksom gratuleres så snart de får gjennomført en fredelig demonstrasjon. "Klappe på hodet. Du klarte å begrense ADHDen din i dag ja? Såå flink med demonstrasjonen sin som ikke lagde hærverk på tilfeldige butikker og unnlot å sette tilfeldige biler i brann!"

Det vi har sett her i Norge er jo nettopp at Israel-demonstranter klarer å beherske seg, mens muslimene ofte oppfører seg direkte dyrisk og voldelig.

Vil nå ikke si at det er media som ødelegger for muslimene. Det klarer de visst fint selv. Synd Frp tjener stemmer på dette, partiprogrammet der står for et Norge jeg ikke ønsker meg, og selv om jeg er for en mer restrektiv innvandring og integreringspolitikk kunne det aldri falt meg inn å stemme Frp.

Jeg synes det er direkte skremmende at religion brukes til undertrykkelse og forbud. Jeg trodde det var det de gladelig reiste fra, men så synes jeg stadig at jeg ser eksempler på at det er slik de vil ha det.

Annonse

jeg syns foresten at det er flott at folk går i tog for ting de syns er støtene og ikke ok. - det er også en form for ytringsfrihet.

selv om demonstasjonen var ulovlig så syns jeg at de greide og utryke at de tok avstand fra dagbladets karikaturtegninger bra.

jeg tar også avstand fra å trykke disse karikaturtegningene. akkurat som jeg tar avstand fra å brenne kirker.

Med fortsatt muslimsk innvandring vil velferdsstaten gå dukken uansett. Men de andre partiene har også begynt å få vann på mølla angående muslimene. Det er stadig flere positive tendenser. Bra at SVeren som kalte Norge for nazi, mistet sine verv.

Da vet vi hva du mener om det, lammet.

Men sånn ellers, så er dette over alle støvelskaft. Jeg fatter ikke at de på tørre møkka skal bo i et land som ikke respekterer den dusten av en fyr med skjegg (som ingen skal forestille seg hvordan ser ut) som de er så glade i. Reis hjem til Mohammed-land.

Ps ta med denne underlige dusten med skjegg. Altså, muhammed-karikaturen Krekar.

Det er jo ikke alle muslimer som har flyktet hit. Noen har flyttet hit pga jobb eller skole feks, eller kom hit den gang Norge trengte arbeidsinnvandrere. Andre igjen er fra innenfor EU-området eller USA, og noen av oss er faktisk etnisk norske, like norske som deg.

Og noen rømmer fra sine land pga kriger som har oppstått uavhengig av religion, eller pga religion, og velger å holde på sin tro, fordi det er ikke troen som har gjort dem ondt, men mennesker som enten ikke tror, eller mennesker som ikke har respekt for troende.

Det er så innmari synd at enhver debatt om innvandring, integrering og samtidsproblemer om følsomme muslimer alltid ender opp med Frp. Det må vel gå ann å ha to tanker i hodet på en gang? Mine to tanker er i skrivende stund at jeg hverken er for Frp eller våre nye landsmenns oppførsel den siste tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...