Nea og juniors mamma Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 På vei hjem fra sol og sommer i dag kom den etterlengtede (og forhatte) mensen. Begynner derfor på tabl i morgen og kjenner det kribler i magen allerede. Hvordan er det med dere andre som skulle/er i gang disse dager?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Når skal du på ul? Jeg begynte på Progynova på fredag og skal på ul den 23. Ligger helt likt vi da:-) Lykke til!
Nea og juniors mamma Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2010 Jeg begynte i går lørdag og må ringe inn på mandag, får vel time den 22 eller 23 ettersom det er dag 10 og 11. Morsomt om får ta følge. Spennende dette...åååh nervøs. Har du forresten opplevd noen bivirkninger ennå? Jeg var småkvalm utpå dagen i går og hodet har vært tungt siden.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Morro:-) har ikke merket noe enda,men ble ganske dårlig forrige mnd. Håper å slippe unna det værste denne gangen. Hold meg oppdatert da :-)! Skal ha ul på dag 12 jeg da,hadde det forrige mnd også.
Nea og juniors mamma Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2010 Det ble den 24, kl 09 etter endt nattevakt. Tipper jeg kommer til å være rimelig svimmel av flere grunner ja Rart Riksen skriver at UL vil være dag 9-11 og så får en på dag 12?? Spørsmål; opplever du at blødningene gir seg tidligere enn normalt eller blir svakere etter oppstart? Synes jeg har blødd så lite, blir rent nervøs.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Ja, når du sier det. Er mindre nå enn ellers. Har som sagt hatt ul på dag 12 jeg også, og skal ha det nå,men jeg så i brosjyren i går og det står dag 9,10 eller 11 etter første blødningsdag. Så blir vel egentlig på dag 11, selv om det er syklusdag 12...skjønner? Morro om det klaffer for begge da,vil mest sansynlig få termin dagen etter meg:-)
Nea og juniors mamma Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2010 Sukk, termindato.....tørr en håpe? Jeg har akkurat lagt min lille snuppe som er ett år i morgen og kan liksom ikke forestille meg at jeg kaaaaaanskje snart vil bære på en liten til. Og tiden går nå så sakte gitt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå