Gå til innhold

skifta nettopp bæsjebleie på sønnen min, og gjett hva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sønnen min har gjort og spist mye rart, men akkurat det har ennå ikke skjedd:) Det er nok ikke farlig, men ikke særlig godt for magen. Jeg ville nok ha sagt noe, og ymtet innpå at jeg lurer på om de ser på når unga tegner....:)

Når dette skjedde min datter for andre gang,jeg til ledelsen og sa at hvis dette gjentok seg kom jeg til å gå videre med det! Betaler de så mye for barnetilsyn at dette er helt uaksetabelt.

Greit at dette ikke er farlig for magen,men det kan være livsfarlig å sette i halsen eller skader for spiserøret!

Er ikke lenge siden det døde et barn i barnehagen fordi hun satte mat i vrangstrupen.

Dette er minste kravet i jobben deres.

Annonse

Ja, det er ikke bra! Men, jeg ville nok sagt detmed et vagt smil for å se reaksjone. Reagerer de ikke, ka du si at han kan sette det i halsen. Men mest sannsynlig vil de jo komme med en unnskydning og et løfte om at slikt ikke skal skje igjen. Eller de burde ihvertfall det.

Anonym 20:54

Du betaler så mye til barnehagen i barnepass at du forventer at de ser til at barnet ditt ikke spiser fargeblyanter? Du er klar over at du betaler ca 150 kroner dagen(!) for et barn i barnehagen?! Og at staten betaler _mange_ tusenlapper mer enn deg?

Forøvrig er jeg enig i at barn ikke skal spise fargeblyanter, men noen barn putter alt i munnen. Det er vanskelig for de ansatte å passe på at ingen spiser på ting de ikke skal spise, da det ofte er underbemanning i barnehager.

_Pip_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...