Gå til innhold

I år har jeg VELDIG store forventninger, og jeg kommer til å bli skuffa hvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboeren min ikke gjøre noe spesiellt på søndag! Jeg er sliten og trenger virkelig en oppvartning. I år er jeg faktisk mamma (6mnd) OG jeg trenger at han viser at han er glad i meg. Så jeg synes valentinesdag og morsdag passer godt sammen ;)

Jeg har ikke krevd noen ting på valentine før, men i år håper jeg virkelig han gjør noe :)

Jeg skal bake favorittkaken hans og har kjøpt badeskum + en liten bok som heter "elsker deg for alltid".

Krysser fingrene for at han finner den romantiske siden av seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere ikke pleier å feire valentin så ville jeg ha begynt å droppe ganske kraftige hint...

Skrevet

OMG

du kommer til å bli skuffa. Jeg gråt på min første morsdag.

Så her anbefaler jeg kraftig hint. Eller enda bedre fortell han hva du trenger. Da jeg har erfart at hinting ikke hjelper....

Skrevet

Jeg synes både valentines day og morsdag er noe stort tull. Det betyr da ingenting at mannen min kjøper en bukett roser fordi han "må", han viser da ikke at han er glad i meg ved å gjøre det..? Det er mye bedre at han gjør noe fint for meg på en hvilken som helst dag, fordi han synes at jeg fortjener det.

Jeg synes ikke at du skal kreve noe av mannen din på valentines day. Hvis han ikke vil, så bør han få slippe. Han er nok veldig glad i deg uansett... :) Og det med badeskummet kan jo være gave til dere begge... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...