Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Har aldri skrevet en "for real". Har vært i samme jobben i 12 år og ønsker nå å bytte. Skal søke på en stilling som attføringkonsulent/veileder ved en attføringsbedrift. Har ikke jobbet med det før, men i varehandelen. Vet jeg ikke har erfaringen fra dette men den som ikke søker får ikke noe heller:) Hva bør jeg ha med? Hva bør jeg drite i å skrive om?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Forslag: Først skriver du hvor du så annonsen. Deretter din motivasjon for å søke stillingen Så hva din bakgrunn/kompetanse er, både yrke/ferdigheter/personlige egenskap sett opp mot hva de ønsker seg i stillingsanonnsen, og hvorfor din erfaringe er relevant og viktig for å gjøre den jobben du søker. Og til slutt en kort avslutning. Google jobbsøknad så finner du sikkert en hel del forslag. Se feks karrieresenteret.uio.no Jeg tenker jo at med så lang erfaring innen varehandel vil du ha en god sjanse på stillingen som attføringskonsulent, siden veldig mange på attføring ønsker seg inn i den bransjen. Få gjerne noen du kjenner til å lese igjennom søknaden når du har skrevet den, de kan feks se om du er flink nok til å fremheve dine kvalifikasjoner uten at det blir oppramsing o.l . Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Hvis du bruker google.com, finner du mange forskjellige eksemplarer av jobbsøknader. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå