Gå til innhold

Hvor mange er fornøyd med egne pupper?

Anbefalte innlegg

Jeg er:) Til tross for 2 barn og mange måneder med amming har de nesten ikke forandret seg noe (var litt slappe rett etter ammeslutt eneste). Bruker 80b så de er ikke akkurat store, men passe for meg:)

Mannen sier de er akkurat som før:)

Så en trenger ikke få stygge pupper pga fødsler og amming..:)

Fortsetter under...

Jeg var ufornøyd med puppene mine før jeg ble gravid, syntes de var alt for små. Nå etter graviditeten og ammingen er de blitt enda mindre, ikke "slappere" eller "hengete", men bare (mye) mindre. Så jeg har først innsett nå hvor heldig jeg var med puppene mine før graviditeten.

Jeg bruker 75A nå, og vurderer faktisk sterkt å forstørre de, siden jeg føler meg lang, tynn og flat uten former..

har litt inntrykk av at det enten er de med små pupper eller de med naturlig store som blir missfornøyd med puppene etter amming og graviditet, er kanskje de som merker mest i forhold til størrelse og eller heng.. De med middels store virker som om de ofte er relativt fornøyd etterpå. Jeg hadde flotte store pupper, en god 75 d til en lang superslank kropp. Nå er jeg deppa og skal forstørre de før sommeren. De har blitt mindre, gått ned til c nå og klarer rett og slett ikke å forsone meg med å ha små bryster. Skal fylle opp skinnet slik at de blir samme str som de var.

Annonse

*Rekker opp hånda*

Puppene mine er samme størrelse som før jeg ble gravid, til tross for amming og 2 3 cuper større bh-størrelse under siste del av svangerskap/ under ammingen.

De henger selvsagt litt, men absolutt ikke mye til å være såpass store (75E), og til tross for at jeg iblant syns jeg har litt store områder rundt brystvortene (husker ikke hva det området heter?!) og noen ørsmå strekkmerker som kom i puberteten, syns jeg de er flotte å se på, både med og uten bh!

Er glad i puppene mine! :-D

Jeg har alltid hatt små pupper- og har alltid hatet dem nettopp pga dette. Men etter 2 runder med graviditet og amming, er de faktisk blitt penere!! litt rundere og mykere, ikke så stramme og små:) Mer fornøyd enn noen gang før, selv om de ikke på noen måte er perfekte. (kunne enda vært større:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...