Gå til innhold

Uff jeg har så store YTRE kjønnslepper... Er det flere her som har det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror nok ikke at alle menn synes det er pent, jeg synes ikke at det er det selv. Hater det for å være ærlig, ser skikkelig stygt ut (mine da). Men har en mann som elsker det, så da bryr jeg meg ikke så mye om det.

jeg har ganske store ja.. Men har bare opplevd menn som liker de:). Så jeg tror generelt ikke mannfolk bryr seg så altfor mye om hvordan vi ser ut der nede. Jeg har ingen komplekser for mine. Tenker veldig lite på de for å være ærlig..

Eneste må være at i noen bukser så synes det veldig godt. Kunne ha vært foruten det noen ganger liksom..

Camel toe kaller vi det. Hehe. Tror smaken er varierende hos menn, noen liker det og andre liker det ikke. Jeg har motsatt problem av deg igjen, hi. Og det synes jeg er utrolig forferdelig fælt. Mine indre kjønnslepper stikker på en måte ut så de synes godt, husker engang når jeg var liten at ei barndomsvenninne sa det så ut som jeg hadde guttetiss. eeehm. det sitter fortsatt på meg, for å si det slik..

Kan jeg spørre om fler sliter med samme problemet som meg, liker menn det...?

Annonse

Nix, derimot lange(!) indre kjønnslepper som ofte legger seg foran åpningen så mannen ikke kommer inn i meg uten mye plunder.

Jævlig plagsomt og stygt, men jeg har ikke giddet å gjøre noe med det (regner med det kan opereres), og kommer nok ikke til å gjøre noe i framtida heller.

Vi er som vi er, i alle fall i kroppsregioner som bare et par mennesker får se..

Mye det samme jeg sliter med (innlegg 20:45).

Det virker som om det plager meg mer enn han, har spurt han og han sier at de intime delene av ei dame uansett ikke er et vakkert syn, og at jeg verken er penere eller styggere nedtil enn andre (han liker å utforske med fingre og sånn, men har ikke noe behov for å studere....).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...