Gå til innhold

Jenta mi begynte å kaste opp i dag. Når kan jeg forvente at gutten min får det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omgangssyken nok en gang.

De er så små at det er håpløst å unngå smitte....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min hadde natt til søndag. Jeg, mann og lillesøster fikk mandags kveld...

Skrevet

Det er jo ikke helt sikkert at han blir smittet, vet mange familier der ikke alle barna fikk det. Men inkubasjonstiden er inntil 48 timer fra smitte.

Du bør være nøye med håndvask. Dersom hun har kastet opp på doen, anbefaler jeg dere å bruke klor for å rengjøre. Kan godt bruke håndsprit etter håndvask. Unngå at de er for nær hverandre også etter at oppkastet er forbi.

Skrevet

Hær fikk kunn 2 åringen d. han hadde d i 1 uke. men jeg er nøye med spriting og vasking. så jeg og elstemann på 4 har sluppet unna foreløbig (bank i boret) håper vi slipper å ha slikt i hus på en GOOOO stund.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

guttungen kasta opp natt til onsdag, jenta natt til lørdag, og jeg onsdag igjen... sååå, en uke fra første til "siste"...gubben har sluppet unna så langt!

Skrevet

Sitter og lurer på det samme her. Ikke så oppløftende det du har opplevd Palmesus!

Her ble jeg syk natt til dag, nå har det begynt hos gubben og merkelig nok er lillegutt på 2 år fortsatt frisk.

Jeg som alltid tror at den slags kommer fra barnehagen!

Skrevet

Inkubasjonstiden er vanligvis 12-48 timer, men det er ikke sikkert han blir smittet.

Vi hadde dritten i jula, og eldstesønnen min ble syk først (1.juledag). 4.juledag ble mannen min syk, jeg og minstedatteren min ble syke 5.juledag. De to midterste barna mine ble merkelig nok ikke syke. Det hører også med til historien at min bror, svigerinne, to tantebarn, mormor og morfar også ble smittet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...