sologsommer Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Kan det være pga. Cosylanen får et døgn siden? Blanke blemmer der klør vildt, har kommet flere den sidste timen. sov kun 10 min. før han våknede av kløe. Er der noget vi må være specielt obs på?
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 jeg reagerte på samme måte og endte opp på legevakta... har du zyrtec, så prøv å gi han det.
sologsommer Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 Det har vi ikke. Fikk du mye?
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Om jeg fikk mye hva? Kløe? Jeg begynte å klø på hånda, og tenkte ikke over det før det tok litt over dagen min... leste da at det er en bivirkning. Da hadde jeg hovne knær, hovne klumper under føttene, blemmer på rompa, hoven i ansiktet (typ, så nesten ikke øynene mine) og fingrene mine så ut som brattwurst... jeg ringte ikke legevakta før jeg fikk vondt når jeg pusta... Tok zyrtec hjemme, det hjalp ikke... fikk kortisonsprøyte og loratadin av legen, det hjalp heller ikke... på legevakta fikk jeg en hestekur med ukjent navn, og phenamin... DA gikk det gradvis over! Så, egentlig bør du ringe legevakta og høre hva du skal gjøre iom at han er så liten...
sologsommer Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2010 Takk. Ja, mente kløe :-) Blev litt ivrig, da noen "hørte mig"
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Hehe ) Regnet med det var det du mente ja Men ring og spør, det var liksom "greit" så lenge det bare klødde, men det at det faktisk snørte seg i halsen når jeg svelget var skummelt!
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Har han forresten fått anitibiotika i det siste?
sologsommer Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2010 nei, det har han aldrig fått. Det ene stedet hvor der var mye! er blevet mindre, så håper det er på retur?? selv om der var en del nye steder på benet
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Ja, kanskje det. Får satse på at det går fort over for han da, stakkar liten!
sologsommer Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 12. februar 2010 Ja, det går sikkert bra -håper jeg :-) Han er tøff!! ingen grining, bare lei av at det klør. men enig. Stakkels lillegutten.
solstråle69 Skrevet 12. februar 2010 #11 Skrevet 12. februar 2010 Fikk du Cosylan av legen? 4-åringen vår fikk Efedrin istedet, da de helst ikke ga Cosylan til så små.
singo Skrevet 12. februar 2010 #12 Skrevet 12. februar 2010 det er morfin i cosylan.morfin kan gi kløe og utslett... efedrin er nok bedre til slike små. går nok over,men jeg ville ha ringt og fått noe annet i steden
Gjest irismor Skrevet 12. februar 2010 #13 Skrevet 12. februar 2010 Kan være en allergiskreaksjon mot morfin. Jeg tåler ikke morfin, starter med kløe og ender i spying og en skikkelig hangover. Ring legevakta å få hjelp der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå