Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Ble litt nysgjerrig etter jeg leste trådene om sparing. Jeg har en lønnskonto, sparekonto, felles utgift / regningskonto, + en felleskonto med kort som kun går til mathandel. Sønnen min har en sparekonto som jeg disponerer.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 3 Lønnskonto Sparekonto Sparekonto til babyen
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Brukskonto, regningskonto, sparekonto, konto til hver av barna og mastercard i dnbnor Brukskonto, sparekonto, mastercard og bsu i sparebanken vest. Regningskonto og matkonto som er felles, også i spv.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Personlig har jeg to brukskontoer (lønn og barnetrygd kommer inn på den ene av dem), og en sparekonto. Sparer også i to forskjellige fond. Mannen og jeg har en felles utgiftskonto som lån, alle regninger og faste utgifter går fra. Alle barna har hver sin sparekonto som jeg styrer på nettbanken min. Ene jenta har en brukskonto som hjelpestønaden kommer inn på, den disponerer også jeg, men nav forlanger en konto i navnet til personen som har krav på stønaden.
petite fleur Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Fire. Lønnskonto, sparekonto, felleskonto med sambo, og disponerer min sønns konto.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Lønnskonto Sparekonto BSU-konto Reservekortkonto Felleskonto for betaling av felles regninger og mat
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 1bank: Brukskonto (Som lønn og div kommer på) Høyrentekonto. Vanlig sparekonto til uforutsette ting. Felles huslån\regning\buffer konto med samboer. 2.Bank. Brukskonto Bsu Høyrentekonto Har byttet bank, men ikke sagt opp de gamle kontoene, er jo litt greit å ha de og da. Skal opprette en sparekonto til med samboer som skal kun gå til barnet vårt, den blir nok opprettet så fort h*n er ute..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Lønnskonto Sparekonto Bsu.konto Disponerer begge barna mine sine kontoer Felles konto med samboer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå